Asistent/ka účetního oddělení

Do našeho stabilního týmu ekonomického oddělení hledáme kolegu/kolegyni na pozici asistenta/ky.

Rádi přijmeme i zájemce s minimální zkušeností v oboru, rádi Vás zaučíme a vysvětlíme Vše co budete k práci potřebovat.

Vaší pracovní náplní bude zejména:

  • všestraná administrativní podpora chodu oddělení
  • zakládání smluv a dalších dokumentů
  • správa a aktualizace firemní elektronické kartotéky
  • vyřizování korespondence
  • příprava účetních dokladů a zpracování podkladů pro účetní
  • vyřizování příchozích telefonátů a zpracování došlé a odeslané pošty

Požadavky:

  • SŠ vzdělání
  • znalost MS Office - Excel, Word
  • chuť učit se nové věci
  • spolehlivost a pracovitost
  • schopnost samostatné práce

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • perspektivní zaměstnání u stabilní a rozvíjející se společnosti s možností karierního růstu
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí
  • možnost zaučení
  • 5 týdnů dovolené

ALZHEIMER HOME z.ú. je neziskovou organizací — registrovaným poskytovatelem sociálních služeb (domov se zvláštním režimem, pečovatelská služba) a nestátním zdravotnickým zařízením (domácí zdravotní péče). Naší specializací je komplexní péče o klienty trpící Alzheimerovou chorobou, stařeckou demencí a dalšími typy demencí. K našim klientům přistupujeme stejně, jako ke členům své rodiny. S láskou. Aby se u nás cítili jako doma a mezi svými blízkými. ALZHEIMER HOME z.ú. nabízí v České republice unikátní propojení zdravotních a sociálních služeb na nejvyšší dosažitelné úrovni.


Informace o pozici

Společnost
ALZHEIMER HOME z.ú.
Adresa
Herrmannova 2016/24, Praha – Modřany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

ALZHEIMER HOME z.ú., Robin Helebrant
720 986 494