• Jste pečující typ, máte smysl pro pořádek a cit pro detail?
  • Domluvíte se bez problémů anglicky?
  • Jste loajální a samostatná /ný?
  • Ráda / rád komunikujete s lidmi a máte vždy dobrou náladu?
  • Dokážete si poradit i v nečekaných situacích?

Pokud je Vaše odpověď na výše uvedené otázky ANO, pak jste to právě Vy, koho hledámepro našeho klienta, českou společnost, která se specializuje na projekty a dodávky v oblasti stavebnictví.

Kvalifikační požadavky:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Zkušenosti v administrativě, praxe v délce alespoň 3 roky
  • Perfektní znalost práce na PC, především Windows a MS Office
  • Komunikační dovednosti, znalost českého a anglického jazyka na pokročilé úrovni slovem a písmem
  • Samostatnost, spolehlivost, loajální přístup, orientace na výsledek
  • Příjemné a profesionální vystupování, časová flexibilita
  • Organizační a koordinační dovednost, kreativní přístup

Pracovní náplň:

  • Kompletní administrativa spojená se zajištěním chodu sekretariátu ředitele společnosti
  • Zodpovědnost za zpracování dokumentů, vedení evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění
  • Personalistika – uzavírání pracovních smluv, příprava podkladů ke mzdám, evidence exekucí
  • Správa datových schránek
  • Office management, správa kanceláří
  • Zajišťování zahraničních cest – víza, letenky, ubytování, transfery
  • Organizace kalendáře ředitele
  • Řešení pojistných událostí z cestovního a majetkového pojištění
  • Komunikace s kolegy, zákazníky a obchodními partnery
  • Organizace společenských akcí pro obchodní partnery
  • Plnění dalších pracovních a organizačních pokynů ředitele
  • Zachovávání mlčenlivosti o všech důvěrných informacích a obchodních tajemstvích společnosti a dalších skutečnostech, které získáte nebo se dozvíte při výkonu své funkce.

Co nabízíme:

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Klíčovou pozici, na které budete mít přehled o veškerém dění ve firmě
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Roční odměny

Informace o pozici

Společnost
Michovský group a.s.
Adresa
Zenklova 22/56, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel