Jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Každý měsíc si k nám pro radu přijde více než 20 miliónů uživatelů a patříme ke špičce mezi srovnávači a nákupními rádci ve všech zemích, kde působíme. Cíleně udržujeme atmosféru startupu, i když už několik let vytváříme produkt, který usnadňuje nakupování snad každému v Česku i na Slovensku. Máme relax zónu, uvolněná pravidla i super teambuildingy, ale taky jasně dané a pevně stanovené cíle.


Do našeho HR týmu hledáme nového kolegu / novou kolegyni, který/á se v personalistice cítí jako ryba ve vodě, má rád/a administrativu, je pečlivý/á, zodpovědný/á a v neposlední řadě má smysl pro humor :-).

Na čem budeš pracovat:

  • Vedení a správa personální a smluvní agendy (cca 200 zaměstnanců)
  • Evidence, správa a aktualizace HR dokumentace
  • Agenda spojená s příjmem/odchodem zaměstnanců (HPP, DPP, DPČ)
  • Mzdová agenda (příprava, evidence, reporty)
  • Práce s interními systémy - PERM - Payroll systém, Instructor - BOZP, docházkový systém, lékařské prohlídky
  • Spolupráce s účetním oddělením a externími firmami (ČSSZ, zdravotní pojišťovny…)
  • Komunikace s externí účetní firmou
  • Tvorba statistik (Úřad práce, ČSÚ..)
  • Reporting
  • Podpora HR týmu


Bez čeho to nepůjde:

  • Zkušenost v interním HR alespoň 3 roky
  • Znalost pracovně-právní legislativy
  • Znalost personálních systémů - výhodou
  • Orientace v personalistice a sledování legislativních změn
  • Základní komunikace v AJ
  • Výborné organizační schopnosti
  • Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
  • Loajalita a flexibilita


Co tě u nás čeká:

  • HR kolektiv, který se těší na tvůj nástup a ocení tvoji pomocnou ruku
  • Firemní kultura založená na spolupráci a podpoře
  • Prostředí, kde můžeš přicházet s novými nápady
  • Neformální prostředí a velká míra samostatnosti
  • Výuka angličtiny
  • Občasný home office
  • Kancelář v centru Prahy s velkou terasou
  • Každodenní přísun vitamínů pro zdraví
  • Fotbálek, šipky a Xbox pro odpočinek
  • Benefitní systém Cafeteria
  • Relaxační cvičení na pracovišti
  • Dog friendly office
  • Nástup možný ihned
  • Těšíme se na CV/LinkedIn a motivační dopis
  • Lokalita Praha
  • Jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz
  • https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3043345-heureka-group

Informace o pozici

Společnost
Heureka Group a.s.
Adresa
Karolinská 650/1, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Personalista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Heureka Group a.s., Michaela Petrová
739 301 738