Jste komunikativní, aktivní a chcete profesně růst? Baví vás práce s lidmi? Máte nápady a chcete je uvádět do praxe? Nebojíte se nových myšlenek a chcete dělat věci jinak?
Pak jsme pro Vás ten pravý zaměstnavatel...

Provozní manager / Operations Manager

Provozní manager / Operations Manager zajišťuje hladký a bezproblémový chod všech úseků provozu většího ubytovacího areálu / apartmánového komplexu o kapacitě cca 1500 lůžek s většinově sezonním a turnusovým režimem (zejména týdenní pobyty v hlavních prázdninových sezonách) s klientelou převážně z CZ, DE a NL

Pro koho je pozice vhodná:

Pozice je vhodná pro komunikativní, aktivní a činorodé uchazeče s předchozí praxí v „první linii“ (oblast ubytování a/nebo stravování je výhodou), kteří chtějí profesně růst, hledají pestrou práci, v které je každý den trochu jiný, jsou myšlenkově i časově flexibilní a nebojí se navrhovat a implementovat nové postupy a realizovat své nápady.

V žádném případě nejde o kancelářskou práci za zavřenými dveřmi. Přes nezbytnou část administrativy jde primárně o kontakt a práci s lidmi s potřebou jisté dávky zdvořilosti a diplomatického i lidského přístupu.

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr s perspektivou růstu
  • Časovou flexibilitu
  • Výborné platové ohodnocení s bonusy navíc v závislosti na výkonu práce
  • Možnost využití rekreačních zařízení partnerské společnosti
  • Stravenky, mobilní telefon, služební vůz
  • Možnost přechodného ubytování

Hlavní oblast činnosti:

  • Personálně i provozně řídí celý ubytovací úsek - oddělení recepce, rezervací, úklidu, údržby a animačních programů
  • Odpovídá za denní činnost recepce, přípravu a ubytování hostů a jejich zúčtování při odjezdu
  • Rozděluje práci a kontroluje výsledky práce týmu úklidu ubytovacích a veřejných prostor
  • Stanovuje priority a úkoly oddělení údržby a sleduje jejich plnění s ohledem na spokojenost ubytovaných hostů
  • Provádí či deleguje administrativní úkony související s ubytovacím úsekem (přehled obsazenosti, výkazy apod.)
  • Jedná s nizozemským partnerem, který smluvně zajišťuje obsazenost větší části areálu
  • Komunikuje s vlastníky jednotlivých apartmánů v souvislosti s jejich vlastním ubytováním.
  • Připravuje podklady pro vyúčtování výnosů a nákladů jednotlivých apartmánů
  • Spolupracuje s oddělením administrativy a financí a poskytuje podklady pro výkaznictví
  • Podílí se na přípravě rozpočtu svěřeného úseku a odpovídá za jeho dodržení
  • Jedná s externími dodavateli služeb (úklid, praní prádla, údržba, online marketing, tiskové služby, IT podpora, aquapark, ski areál apod.) s cílem přinášet přidanou hodnotu ubytovaným hostům
  • Vede evidenci a objednává provozní materiál (kancelářské potřeby, tiskoviny, vybavení apartmánů atd.), eviduje správnost a úplnost dodávky a věcně schvaluje fakturaci těchto položek
  • Aktivně spolupracuje při plánování rozvoje areálu s důrazem na rozšiřování služeb hostům
  • Proaktivně sleduje, vyhodnocuje a podílí se na odstranění případných problémů v ubytovacím úseku a hledá možnosti odstranění příčin problematických procesů a postupů
  • Je „pravou rukou“ ředitele resortu a zastupuje jej v případě nepřítomnosti

Požadavky:

  • Minimálně jeden světový jazyk slovem i písmem (němčina, angličtina, holandština výhodou)
  • Předchozí zkušenosti s vedením týmu spolupracovníků
  • Komunikace a vyjednávání i v komplikovaných situacích
  • Schopnost a odhodlání říci NE, pokud to situace vyžaduje
  • Alespoň obecná orientace v oblasti ubytování / cestovního ruchu
  • Znalost práce s kancelářskými programy

Informace o pozici

Společnost
Marina Lipno Resort s.r.o.
Adresa
Lipno nad Vltavou
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 60 000 – 65 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Ubytování/příspěvek na ubytování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Children-friendly office
Zařazeno: Cestovní ruch a ubytování, Služby, Vrcholový management, Ředitel/manažer hotelu, Provozní ředitel/manažer, Ředitel
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Marina Lipno, družstvo, Adam Gros