Společnost PetCenter CZ s.r.o. je leadrem na českém i slovenském trhu a to se sítí více něž 160 prodejen s chovatelskými potřebami. První prodejna Pet Center CZ s.r.o. vznikla v roce 2000 v Průhonicích a od té doby se maloobchodní a velkoobchodní síť stále rozrůstá. Stejně tak, jako rozšiřujeme prodejní a obchodní aktivity, posilujeme i naše pracovní týmy.

Manažer B2B prodeje – Sales Manager

Do našeho rozšiřujícího se, obchodního týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Manažer B2B prodeje .

Zodpovědností B2B manažera je plnění nastavených cílů v obratu a zisku v B2B prodejních kanálech. Zaměstnanec na dané pozici pomocí zjednodušování procesů, zlepšování poskytovaného servisu, zlepšování vztahů se zákazníky vede oddělení a obchodní vztahy s klíčovými velkoobchodními zákazníky a vede obchodní zástupce. Aktivně se podílí na rozvoji obchodních činností společnosti v oblasti velkoobchodu.

Náplň práce

•B2B manažer vytváří a implementuje obchodní strategii oddělení
•koordinuje a zodpovídá za implementaci a rozvoj prodejní strategie
•rozhoduje při realizaci obchodní politiky a využití interních zdrojů
•stará se o strategické řízení prodejních aktivit a podporu
vývojových a inovačních procesů.
•reprezentuje společnost při vytváření a udržování obchodních
vztahů a jednání s partnery.
•má v kompetenci vedení a rozvoj zaměstnanců, rozdělování úkolů a následnou kontrolu jejich plnění.
•součástí je i motivace a hodnocení těchto zaměstnanců.
•nastavuje prodejní cíle a plánuje výši tržeb firmy kanálu B2B v CR a
SK
•analyzuje prodejní a finanční ukazatele, nastavuje opatření z nich vyplývající
•implementuje a realizuje prodejní aktivity, úzce spolupracuje s B2B
týmem a dohlíží na přípravu nabídek a realizací obchodních případů
•zodpovídá za udržení, rozšíření a optimalizaci databáze klientů
včetně update CRM systémů
•provádí pravidelný reporting a komunikuje s ostatními odděleními,
úzce a aktivně spolupracuje s vedením společnosti.
•sleduje vývoj trhu, konkurenci, vede projektové činnosti související
s rozvojem obchodu v České a Slovenské republice.

Nabízíme

  • zázemí perspektivní ryze české společnosti, dog friendly kanceláře,
  • motivační finanční ohodnocení zohledňující individuální výkon,
  • velký prostor pro samostatnou práci v rámci úspěšného týmu,
  • pravidelné vzdělávání, profesního rozvoje,
  • home office,
  • Multisport kartu za výhodnou cenu, stravenky, týmové aktivity,

Požadujeme

•Ukončené SŠ/VŠ vzdělání
•Alespoň 3 roky zkušeností na manažerské pozici
•Znalost rychloobrátkového sektoru
•Schopnost vést, motivovat a reorganizovat obchodní tým
•Dynamická a motivovaná osobnost s orientací na úspěch
•Výborné prezentační a prodejní schopnosti
•Časová i úkolová flexibilita
•Pokročilá znalost AJ
•Trestní bezúhonnost
•ŘP sk. B


Informace o pozici

Společnost
PetCenter CZ s.r.o.
Adresa
Do Čertous 2634/7, Praha – Horní Počernice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce
Zařazeno: Marketing, Nákup, Prodej a obchod, Account Manager, Nákupčí, Obchodní zástupce, Ředitel/manažer nákupu, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

PetCenter CZ s.r.o., Zuzana Donné