Zakládáme si na budování dlouhodobých partnerství. S našimi kandidáty se snažíme pracovat dlouhodobě a průběžně.

Kandidáti pro nás nepředstavují pouhý výčet pracovních zkušeností a odborných znalostí v životopise. Snažíme se o individuální přístup.

Jsme si vědomi toho, že hledání nového pracovního uplatnění není jednoduché. Ve většině případů se jedná o zásadní životní situace. Snažíme se o to, aby naši kandidáti i v takovéto chvíli pocítili naši přidanou hodnotu. Samozřejmostí je pro nás osobní kontakt a poradenství v průběhu celého procesu recruitmentu, poskytování poradenství při úpravě životopisu a coaching pro účast na pohovorech u klientů.

Specialista zpracování obchodů s cennými papíry

Specialista zpracování obchodů s cennými papíry

Pro významného klienta, licencovaného obchodníka s cennými papíry, součást mezinárodní bankovní skupiny, hledáme kandidáty/ky na pozici Specialisty pro zpracování obchodů s cennými papíry.

Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ.

Pro výkon pozice je vhodné pouze všeobecné povědomí a hrubý přehled v problematice cenných papírů. Počítá se s důkladným zaškolením.

Popis pozice

  • práce v týmu vypořádání obchodů s cennými papíry - tuzemské i zahraniční
  • správa databáze statistických dat (databáze zákazníků, databáze finančních prostředků)
  • vypořádání tuzemských i zahraničních obchodů s cennými papíry
  • zajištění finančního krytí na peněžních účtech
  • zasílání vkladů a výběrů na účty klientům
  • komunikace s týmem makléřů
  • komunikace s obchodníky
  • pravidelný reporting
  • komunikace s klienty, kontrola zpracování obchodů s cennými papíry

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru, ale není podmínkou
  • zkušenost na obdobné pozici výhodou, ale ne podmínkou, pozice je vhodná i pro absolventy
  • zájem o problematiku cenných papírů, základní povědomí o problematice cenných papírů
  • velmi dobré komunikační dovednosti, vyjadřovací schopnosti
  • dobrou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook)
  • znalost AJ na komunikativní úrovni
  • pečlivost, spolehlivost, schopnost samostatné práce

Nabízíme

  • příležitost pracovat v renomované mezinárodní společnosti, přední společnosti na trhu
  • velice příjemné moderní pracovní prostředí
  • velice dobrou týmovou atmosféru, přátelský kolektiv
  • široké možnosti vzdělávání
  • širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů
  • stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • slevy na firemní produkty (bankovní účty, hypotéky, apod.)
  • slevy na produkty partnerských organizací
  • a další
  • možnost nástupu ihned, ale není podmínkou

V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis nebo LinkedIn profil společně s telefonním číslem.

Pro širší nabídku pozic navštivte https://www.dcgdeltaconsulting.com


Informace o pozici

Společnost
D.C.G. DELTA Consulting Group s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Bankovní specialista, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.


D.C.G. DELTA Consulting Group s.r.o., Ing. Miroslava Barčová
777 905 608