Naším klientem je stabilní obchodní společnost dlouhodobě působící na českém i evropském trhu, která v současné době hledá specialistu help desku.

Specialista Help desk

Co můžete očekávat?

Práci ve společnosti, která drží krok se špičkovými světovými technologiemi v oblasti IT

Zkušenosti, které se u nás naučíte, budou Vaší výhodou i pro následující desetiletí

Pokud Vám nevyhovuje korporátní prostředí, tak v našem malém týmu okolo Vás se budete cítit jako ryba ve vodě

Zahraniční služební cesty

Váš osobní rozvoj a možnost udělat si certifikáty pro práci s moderními technologiemi

Vlastní notebook a mobil

Po zapracování pružná pracovní doba a možnost občasné práce z domu

Výuku anglického jazyka

Program zaměstnaneckých výhod

Plat do 40 000 Kč měsíčně dle znalostí a zkušeností

Co bude náplní Vaší práce?

Hlavní náplní práce je poskytování podpory při implementaci a návrhů řešení IT infrastruktury. V případě juniorské pozice půjde o podporu a řešení jednodušších problémů, v případě složitějších bude specialista Help desku směřovat dotazy a zadání na seniorskou pozici.

Implementace a podpora zálohovacích systémů včetně infrastruktury

Implementace a podpora systémů vysoké dostupnosti a fault-tolerant

Návrh řešení a servis v oblasti privátních, hybridních a veřejných cloudových systémů

Monitorování výkonu a dostupnosti systémů pro klienty

Optimalizace řešení a služeb pro stávající i nové zákazníky

Automatizace a plánování pracovních úkolů na klientských serverech

Komunikace s výrobci řešení

Co byste měli splňovat?

Zkušenosti v serverovém prostředí Windows, ve kterém se pohybuje většina našich klientů. Uvítáme také znalost prostředí Linux, který Vás ale rád náš zkušený tým postupně naučí.

Zkušenosti se serverovými virtulizacemi VMware popřípadě MS hyper-V

Znalosti o tom, jak funguje síťová architektura LAN popřípadě SAN

Zkušenosti se skriptováním

Znalost postupů, řízení a rysů pomocí ITIL

Chápete, že zákazník je pro nás na prvním místě

Pokud si nebudete s něčím vědět rady, náš zkušený tým Vám hlavně ze začátku rád podá pomocnou ruku, ale potřebujeme, abyste byl nakloněný pro práci v týmu

Jelikož jsou někteří naši zákazníci ze zahraničí, uvítáme komunikativní znalost anglického jazyka

Velmi dobré komunikační dovednosti a ochotu pracovat tak, že se na Vás můžeme spolehnout

Středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání

Prioritou pro nás není perfektní člověk, ale kandidát, který má velkou ochotu se učit

A pokud máte i některou z těchto dovedností, jste téměř náš člověk:

Praxe na pozici operátora či administrátora serverů, správce sítě apod.

Zkušenosti se správou MS Exchange

Minimální znalost s monitorovacím síťovým softwarem (Nagios, PRTG, Solar Wings)


Informace o pozici

Společnost
Specialist Service, s.r.o.
Adresa
Ostrava – Moravská Ostrava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 40 000 Kč / měsíc
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, IT konzultant, Správce operačních systémů a sítí, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Specialist Service, s.r.o., Filip Mohyla
602 623 627