Hledáme administrativní výpomoc na práci se zákazníky čí případně na online marketing. Jde o administrativní práce typu hledání informací na internetu, procházení emailů od zákazníků či partnerů, zadávání dat do systému, hlídání termínů, správa facebookových profilů atp.

Požadavky:
- základní technickou orientaci na PC
- odpovědný přístup
- samostatnost
- vlastní počítač (možná práce z domova)

Výhodou:
- zkušenosti s podnikovými informačními systémy (CRM, úkoly, fakturace)
- zkušenosti s online marketingem (správa FB)

Nabízíme:
- možnost profesního růstu
- možnost práce z domova

práce je vhodná i pro ženy na mateřské.

Pokud máte o práci zájem zašlete nám vaše CV a do odpovědi uveďte podrobný popis vašich dosavadních zkušeností.


Informace o pozici

Společnost
Qsiga s. r. o.
Adresa
Suchý vršek 2107/30, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Plat
Plat: 20 000 – 40 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistentka, Marketingová komunikace, Pracovník back office, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Qsiga s. r. o., František Daněk
602 231 184