CARE je jednou z největších (nezávislých) mezinárodních humanitárních organizací na světě.
Aktuálně působí ve 100 zemích světa, v roce 2019 přímo pomohla více než 68 milionům lidem.
CARE Česká republika byla obnovena (po jejím zrušení v době totality) v roce 2007 a od roku 2019 je v procesu získání statutu plnoprávného člena konfederace CARE International.
Hledáme zkušené, strategické a ambiciózní kolegy, kteří nám na této cestě rozvoje pomůžou a využijí potenciálu kooperace v konfederaci CARE International pro ČR.

CARE Česká republika aktuálně v Etiopii a Zambii realizuje projekty, které zvyšují odolnost místního obyvatelstva vůči klimatickým změnám. V Čadu a Nigeru se kromě potravinové bezpečnosti věnuje vytváření komunitních spořících družstev a rozvoji malých živností. V Iráku pomáhá s obnovou měst a nemocnic po válce. Podporuje vzdělávání dětí migrantů z Mynamaru a dětí uprchlíků v Jordánsku. V Bosně a Hercegovině posiluje kvalitní sociální služby, rozvoj občanského sektoru, projekty romské integrace a v Gruzii přispívá rozvoji ekologického hospodářství.
Více na www.care.cz nebo https://www.care.cz/wp-content/uploads/2019/05/Zprava-o-cinnosti-2018-1.pdf

Koordinátor komunikace a marketingu CARE

Chceš spolu s CARE po celém světě pomáhat vytvářet svět naděje, tolerance a spravedlnosti, kde všichni lidé žijí důstojně a bezpečně?

CARE v letošním roce oslaví 75. let od svého založení – vznikla v roce 1945 za účelem pomoci válkou zničené Evropě. Legendární CARE packages (ve spolupráci s UNRRA) pomáhali i Československu. Dnes CARE poskytuje okamžitou pomoc při humanitárních katastrofách a bojuje proti hladu a chudobě po celém světe. Realizuje i dlouhodobé rozvojové programy, které vedou k soběstačnosti komunit. Jen v roce 2019 CARE přímo pomohla 68 milionům lidí ve 100 zemích světa. Financování CARE je závislé na podpoře dárců.

Přidej se k nám a pomáhej české pobočce CARE se úspěšně rozvíjet a našemu fundraisingu růst!

Tvojí náplní v CARE ČR bude:

• zajištění viditelnosti brandu, poslání a činnosti CARE a publicity projektových aktivit CARE ČR v České republice

• zodpovědnost za realizaci komunikačních kampaní online i offline (zaměřených na dárce)

• spolupráce na vytváření komunikačních a prezentačních materiálů pro ČR, editorská práce, copywriting a příprava podkladů pro články, kampaně a mediální komunikaci

• rozvoj online komunikace CARE ČR se zaměřením na dárce, příprava a odesílání elektronického newsletteru, koordinace reklam na sociálních sítích (Facebook ad.), správa účtu Google AdWords ad.

• zodpovědnost za dodržování mezinárodních brandových standardů, komunikačních pravidel a plnění ročního plánu; reporting a sledování výsledků (darů)/ROI, návrhy na zlepšení, monitoring trhu

• úzká spolupráce a koordinace s externími spolupracovníky a agenturami, dalšími kolegy z marketingu a příslušnými projektovými manažery.

Co od Tebe potřebujeme a očekáváme:

• minimálně 2 roky praxe v oblasti PR, marketingu nebo fundraisingu, orientaci v online marketingu (praxe se zaměřením na online komunikaci/marketing výhodou)

• komunikativnost, schopnost navazovat a rozvíjet vztahy a přínosná partnerství (kontakty na novináře výhodou)

• výborná znalost českého a anglického jazyka, výborné jazykové schopnosti a kreativní práce s textem v psaném i mluveném projevu (znalost grafických programů – Adobe Photoshop apod. výhodou)

• výborné organizační schopnosti, spolehlivost i důslednost/důraz na detail

• proaktivní a kreativní přístup, tah na branku a výsledky, strategický pohled, efektivní time management, schopnost pracovat se změnami a pod občasným tlakem (uzávěrky, vánoční kampaně ad., nové příležitosti)

• zkušenosti se zajištěním efektivní spolupráce s externími agenturami, dodavateli, mediálními partnery

• samostatnost i schopnost spolupráce v týmu

• zájem o rozvoj CARE ČR a témata naší práce

• další odborný i osobností seberozvoj.

Co s námi a u nás získáš:

• podíl na smysluplné a dynamické práci mezinárodního lídra v oblasti rozvojové a humanitární pomoci v malém českém týmu s kanceláří na Vinohradech

• přímý vliv na rozvoj české pobočky a uplatnění vlastních nápadů

• dlouhodobý pracovní poměr na plný úvazek (nebo dle dohody) - 12 měsíců (rok) s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

• klouzavou pracovní dobu (flexibilní zahájení a konec pracovní doby)

• 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně

• možnost profesního růstu, odborného rozvoje, networkingu a vzdělávání

• obohacující mezinárodní spolupráce, sdílení a využití know-how, informačních a PR podkladů i z dalších odborných kanceláří CARE ve světě (CARE Images a Shares online databáze, pravidelná komunikace s CARE Communication/Fundraising Directors ad.)

• otevřenost, podporu a neformální kreativní prostředí i pro inovace a nové nápady v práci.

Jak proběhne výběrové řízení:

Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je předložení strukturovaného CV a krátkého motivačního dopisu.

Uchazeči/uchazečky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení budou pozváni na osobní pohovor (cca únor).

Díky! Těšíme se!


Informace o pozici

Společnost
CARE Česká republika z.s.
Adresa
Slezská 2033/11, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 28 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Kultura, umění a tvůrčí práce, Marketing, Média, reklama a PR, Brand manager, Konzultant v médiích, reklamě, PR, Marketingová komunikace, Specialista PR, Specialista marketingu, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace