GLOBAL ASSISTANCE a.s. přes 10 let poskytuje dopravní informace a asistenční služby pro mnoho českých i zahraničních klientů po celém světě.
Pracovat pro GLOBAL ASSISTANCE je výsadou lidí, kteří chtějí pomáhat.

Koordinátor/ka asistenčního centra

JAK VYPADÁ PRÁCE U NÁS?

  • Přijímáme tísňová volání klientů a zajišťujeme jim pomoc v rámci ČR i v zahraničí.
  • V centru zdravotní asistence obsluhujeme klienty s cestovním pojištěním v případě zdravotních komplikací.
  • V oddělení auto asistence obsluhujeme motoristy přímo na místě poruchy či nehody a zajišťujeme odtah do odborného servisu.
  • V rámci domácí asistence pomáháme při haváriích v domě nebo bytě.
  • Hlavně telefonujeme, pracujeme také s počítačem v unikátních interních systémech.
  • Máme pravidelný směnný provoz, krátký (jen středa a čtvrtek) a dlouhý týden (pondělí, úterý, pátek, sobota a neděle), který vám měsíčně poskytne větší počet volných dní.
  • Občas pracujeme také v noci.

KOHO HLEDÁME?

  • Empatického člověka, který má smysl pro týmovou práci, a rád pomáhá.
  • Práce je vhodná i pro nové absolventy středních škol.
  • Potřebujeme znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího a základní znalost angličtiny (B1).
  • Znalost německého jazyka je výhodou a navíc je finančně ohodnocena.
  • Oceníme dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Úplné zaškolení a podporu ve vzdělání.
  • Aktivní využití cizího jazyka.
  • Příspěvek pro nováčky 15 000,-.
  • Příspěvek za doporučení nové/ho kolegyně/kolegy.
  • Sezónní, měsíční i stabilizační bonusy.
  • Týden proplacené dovolené navíc.
  • Stravenky.
  • Multisport kartu.
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění.
  • Slevy na další firemní produkty.
  • Kvalitní káva a ovocné dny.
  • Volné vstupenky do ZOO a na fotbalové nebo hokejové zápasy.
  • Nově zrekonstruované kanceláře.
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • Pestrou práci a skvělý kolektiv.
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

TĚŠÍME SE NA VÁS!


Informace o pozici

Společnost
GLOBAL ASSISTANCE a.s.
Adresa
Dopraváků 749/3, Praha – Dolní Chabry
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá) nebo Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


GLOBAL ASSISTANCE a.s., Jiřina Růžencová