Chcete být členem nadšeného týmu a hledáte kreativní práci v mladém a dynamickém kolektivu? Jsme BIBLOO, fashion e-shop, který obléká milovníky módy v 31 evropských zemích. Nabízíme více než 100 značek jako jsou GUESS, CALVIN KLEIN, MICHAEL KORS, ARMANI EXCHANGE nebo HUGO BOSS. Na poli e-commerce se řadíme mezi progresivní a rychle rostoucí firmy.

PPC Specialist

Chceš poznat moderní svět mody? Chceš se realizovat v kreativním a inspirativním pracovním prostředí? Pak je BIBLOO tou správnou volbou.
Jsme mladá, dynamická společnost, která jde s dobou. V našem e-shopu BIBLOO se snažíme vytvářet trendy online šatník, který nebude nikdy out.
Máš chuť se s námi na tom podílet? Máš jedinečnou příležitost!

Aktuálně hledáme do našeho týmu člověka na pozici PPC Specialist. Máš kladný vztah k módě? Chceš pracovat pro jednoho z největších českých obchodů na poli ecommerce? Chceš příjmout novou výzvu?

Pokud zní odpovědi ano na všechny otázky, neváhej a pošli nám své Cvčko.

Hledáme právě TEBE!

Co tě u nás čeká:

  • Tvojí hlavní parketou bude nastavení, optimalizace a vyhodnocení výkonnostních kampaní nejen pro český trh, ale i další rozvíjející se trhy v Evropě
  • Úzká komunikace s oddělením kreativy, retenčního marketingu a dalších, pro zajištění maximálně kvalitního a moderního výstupu
  • Hodně dbáme na čísla a plánování, pořádek a time management je proto nezbytný. Rádi však předáme naše know how a ukážeme naše procesy
  • Kanály, které budou ve Vaší gesci jsou primárně Google AdWords a Facebook Ads
  • Společným cílem je, aby se všichni kolegové neustále posouvali a byli schopni vyškolit a převzít odpovědnost za nově příchozí juniornější kolegy, které chceme zapracovávat do týmu

Co od tebe potřebujeme:

  • Zkušenosti se správou PPC kampaní se spendem více než 1 mio ročně
  • Perfektní znalost prostředí Google AdWords, Sklik, Business Manager a Google Analytics
  • Základní povědomí o atribučních modelech
  • Orientace a schopnost práce s PowerBI velkou výhodou
  • Vytrvalost a chuť hledat nové způsoby, jak zvyšovat efektivnost kampaní.
  • Při rozboru výkonnostních kampaní, optimalizaci a vyhodnocení se vám bude hodit analytické myšlení.
  • Rád/a se učíš a testuješ nové věci. Budeš mít možnost koukat pod ruce zkušeným kolegům

Co ti nabízíme:

  • Mzdové ohodnocení dle tvých zkušeností – proaktivita se také cení
  • Práce v mladém, přátelském a dynamickém prostředí (víme, že to zní jako klišé, ale je to tak)
  • Skvělá dostupnost kanceláří v centru Prahy – Václavské náměstí
  • Nesmí chybět zaměstnanecké slevy na vybrané módní kousky
  • Možnost přivést si svého čtyřnohého psího kamaráda, jako „dog friendly company“ ho tu rádi uvidíme
  • Káva i čaj na pracovišti zdarma, ať se můžeš trochu zahřát
  • Multisport karta
  • Dovolená, kterou si můžeš vybrat a 3 dny Sickdays

Informace o pozici

Společnost
BIBLOO
Adresa
Václavské náměstí 780/18, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Prodej a obchod, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Marketingový výzkum, Specialista marketingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Digital People, a.s., Jana Kovaříková
732 428 927