Péče o duševní zdraví, z. s.
Nezisková organizace s pětadvacetiletou tradicí v pomoci lidem s duševním onemocněním a jejich rodinám. Poskytuje sociální a zdravotní služby na Pardubicku, Královéhradecku, Chrudimsku, Jičínsku, Rychnovsku, Orlickoústecku a Náchodsku. Organizuje akreditované vzdělávací kurzy nejen pro pracovníky v pomáhajících profesích. Pořádá osvětové a kulturní akce na podporu společenského povědomí o životě lidí s duševním onemocněním. Pobočný spolek Výměník podporuje lidi se zdravotním handicapem v návratu na běžný trh práce a nabízí pracovní uplatnění v chráněné kavárně, dílnách a obchodu.
Více informací naleznete na webových stránkách organizace www.pdz.cz

projektově finanční asistent/ka

Popis pracovního místa:

  • Poskytuje administrativní podporu při správě dotací a projektů organizace
  • Koordinuje práci v rámci dotačních a projektových cyklů – spravuje kalendář dotací a termínů, připravuje formuláře a další administrativní podklady
  • Podílí se na realizaci úkolů vyplývajících z dotačních a projektových smluv – např. zajišťuje publicitu, podílí se na monitorování, organizuje aktivity v rámci projektů aj.
  • Podporuje finanční a provozní management při sestavování rozpočtů organizace a projektů, jejich čerpání a konečné vyúčtování (měsíční položkové čerpání, výhledy, dopočty apod.)
  • Komunikuje se zdravotními pojišťovnami - zasílání vyúčtování za zdravotní úkony
  • Zpracovává prvotní účetní doklady a střediskové pokladny, bankovní výpisy apod.

Nabízíme:

  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci v oblasti sociálních služeb poskytovaných duševně nemocným lidem.
  • Práci na úvazek 0,5.
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost sick days a home office.
  • 25 dnů dovolené.
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí.

Požadujeme:

  • SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomického či administrativního směru výhodou)
  • Znalost dotačního financování a účetnictví neziskových organizací, administrace evropských projektů výhodou
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, pečlivost, odpovědnost, dobré komunikační dovednosti
  • Výbornou znalost práce na PC (word, excel, webové prostředí kancelářských aplikací – Office 365) a orientaci v účetního softwaru

Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je profesní životopis a motivační dopis do 31.1.2020

Zasláním svého životopisu udělujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb. pro účely výběrového řízení. Tento souhlas platí na dobu jednoho roku. Souhlas můžete zrušit odvoláním v písemné formě. Poté budou Vaše životopisy a další osobní materiály skartovány.

Více informací o poskytovaných službách naleznete na webových stránkách organizace www.pdz.cz.


Informace o pozici

Společnost
Péče o duševní zdraví, z.s. - region Pardubice
Adresa
Jana Palacha 1252, Pardubice – Zelené Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 12 000 – 15 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.