Náplň práce:

řízení mediální komunikace Jihočeského kraje směrem k veřejnosti a médiím
udržování a vylepšování PR za pomocí nástrojů permanentní kampaně
monitoring médií, příprava podkladů, vyhledávání a zpracování témat
plánování krátkodobých i dlouhodobých strategií komunikační agendy Pirátské strany
zajišťování mediální podpory zastupitelům a místním sdružením
řízení dobrovolnického týmu grafiků, analytiků, rešeršistů a dalších spolupracovníků
organizace a příprava tiskových zpráv a dalších mediálních výstupů
školení a každodenní příprava představitelů strany ve věci mediálního vystupování
moderování a organizace tiskových konferencí, brífingů a PR akcí
aktivní spolupráce s centrálním mediálním odborem strany

Požadavky:

Vysokoškolské vzdělání v oboru politologie, žurnalistiky, politického marketingu či příbuzných oborů, nebo jiné doložení této odbornosti.
Minimálně 4 roky praxe ve sdělovacích prostředcích, oblasti PR, mediální komunikace či politického marketingu.
Výborné organizační schopnosti a znalost českého jazyka.
Odolnost vůči stresu a schopnost práce ve vysokém pracovním tempu.
Znalost českého mediálního prostředí
Profesionální a současně přátelské, pozitivní vystupování
Názorová shoda s pirátským programem, zásadami a postoji včetně důsledné znalosti zmíněného.
Předchozí spolupráce s Piráty výhodou.

Nabízíme:

Plný úvazek a odměnu 30 až 35 000 Kč měsíčně na IČO
Prestižní práci, kde je každý den novou výzvou a která může učinit českou politiku a společnost lepším prostředím

Požadavky na zařazení do výběrového řízení:

Uchazeč zašle požadované materiály do 20.ledna 2020.

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu obsahujícího vizi působení na dané pozici a dále tiskovou zprávu o zahájení kampaně do krajských voleb. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.


Termín nástupu: podle dohody


Výběrová komise si vyhrazuje právo prodloužit termín. První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivace a dosavadní zkušenosti. Druhé kolo je realizované formou praktického ověření požadovaných kriterií. Hodnocení provádí hodnotící komise složena ze dvou zástupců krajského předsednictva a člena personálního odboru. Třetí kolo osobním pohovorem. Uchazeč, který úspěšně absolvoval druhé kolo může být pozván do třetího kola (pohovor) u jiných vypsaných pozic v české Pirátské straně.


Hodnotící kritéria:

Kompetence vůči požadavkům pozice 40 %
Znalost pirátského programu a argumentace 15 %
Celkový dojem 15 %
Motivace 15 %
Zkušenosti/vzdělání 15 %


Informace o pozici

Společnost
Česká pirátská strana
Adresa
Hradební 334/13, České Budějovice – České Budějovice 1
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Média, reklama a PR, Specialista PR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Česká pirátská strana, Jana Koláříková
+420 770 113 643
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.