Jsi spjatý s digitální dobou? Máme unikátní inovativní produkt z oblasti umělé inteligence (Artificial Intelligence, AI) a hledáme někoho, kdo nám ho pomůže prodat.

Co je to za produkt? Je to ještě na půl "secret" ale můžeme prozradit, že tento produkt sleduje v online prostředí detailní chování uživatele a pomáhá posoudit rizikovost klienta při žádosti o půjčku on-line či cenovou sensitivitu klientů při prodeji pojištění. Stojíme na začátku, můžeš ho tedy pomoct ovlivňovat.


CO BUDEŠ DĚLAT?

Primárně akvizici do finančního sektoru, ale nemusíš se omezovat jen na ČR, chceme expandovat i do světa.
Tvým hlavním úkolem bude uzavírat nové kontrakty, a tím zvýšit uživatelskou základnu produktu.
Převádět existující leady na zákazníky
Ve spolupráci s marketingem budeš hledat cestu, jak ukotvit, propagovat náš produkt a podporovat business.


CO K TOMU POTŘEBUJEŠ?

Zkušenost s akvizicí a prodejem minimálně 2 roky, ideálně v prodeji B2B produktů.
Nadšení pro obchod - baví tě navazování obchodních vztahů, odhalování všeho, co je třeba klientovi vysvětlit, a tím si ho získat.
Nebát se opravdového startupového prostředí - jsi plný/á vlastní iniciativy a motivace a vytvoříš si vlastní strukturu.
Schopnost rychle reagovat, zdobí Tě píle, týmovost a je s Tebou radost pracovat.
Vášeň pro technologii a dodávání hodnotného řešení zákazníkům.
Velmi dobrou angličtinu - když poletíš akvírovat třeba do Vietnamu, měl by ses tam domluvit.


JAKOU PODPORU TI DÁME?

Intenzivní support našeho FAST AI týmu - technický backround produktu.
Ze začátku určitě parťáka pro obchodní schůzky.
Máme tým obchodníků, kteří ti pomůžou zorientovat se na finančním trhu.
Máme dobře nastavené a fungující CRMko
Budeš pracovat po boku lidí, kteří jsou hladoví po tom, naučit se něco nového a připraveni předávat jejich zkušenosti Tobě.
Na vývoj produktu a pak jeho spuštění máme samozřejmě business case a ten budeš mít k dispozici.


CO TI NABÍZÍME DALŠÍHO?

U nás nebudeš mít svázané ruce - hledáme nezávislého a flexibilního člena toho nejlepšího týmu, který umí řešit problémy.
Budeš mít příležitost pomáhat vytvářet a usměrňovat náš produkt a ušpinit si ruce pravým budováním businessu.
Moderní office v Praze v Karlíně.
Formu spolupráce, která ti bude vyhovovat.
Benefity (firemní snídaně, masáže, BYOD, 4+1 týden dovolené, sick days, home office, angličtinu, němčinu, rozvoj, firemní akce).


Informace o pozici

Společnost
Lundegaard a.s.
Adresa
Sokolovská 651/136a, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office
Zařazeno: IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní ředitel/manažer, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Lundegaard a.s., Kristýna Gazárková