EPC Health Invest, SE, společnost zastřešující síť zdravotnických pracovišť miniinvazivní a endoskopické léčby zad EuroPainClinics přijme do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici:

BACK OFFICE MANAGER


Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Koordinace sběru, analytika a konsolidace podkladů pro účetní oddělení
  • Sekretářská a asistentská podpora vedení společnosti
  • Kontrola vstupních a výstupních údajů v procesu fakturace
  • Koordinace přípravy a kontroly rozpočtu
  • Odstraňování chyb a zajištění plynulosti administrativních, HR a finančních procesů
  • HR podpora
  • Zajištění organizační a administrativní podpory pro provoz zdravotnických zařízení
  • Organizační podpora pracovních cest, seminářů, kongresů atd.
  • Příprava podkladů k jednání, zápisy, zpracování výstupů z jednání


Co od Vás požadujeme?

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Aktivní AJ výhodou
  • MS Office (word, excel, ppt) – aktivní znalost
  • Komunikační, organizační a analytické schopnosti, systémové myšlení
  • Schopnost pracovat jak v týmu, tak samostatně, chuť a zájem učit se nové věci
  • Pozitivní a proaktivní přístup k řešení problémů
  • Časová flexibilita a možnost/ochota služebně cestovat
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Zodpovědnost, spolehlivost a smysl pro detail
  • Orientace ve zdravotnickém prostředí je výhodou


Co můžeme nabídnout?

  • Práci na HPP
  • Pracovní smlouva na dobu určitou, po roce na dobu neurčitou
  • Mzdu dle profesních schopností 20 000 – 25 000 Kč brutto
  • Zázemí stabilní společnosti s vysoce specializovanou medicínskou odborností
  • Místo výkonu práce: Brno
  • 5 týdnů dovolené


Nástup možný od 1/2020.

Více o EuroPainClinics najdete na www.europainclinics.cz


Těšíme se na Vaše reakce, děkujeme za zaslání Vašeho životopisu a průvodního dopisu.


Informace o pozici

Společnost
EuroPainClinics Brno s.r.o.
Adresa
U pošty 402/14, Brno – Starý Lískovec
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 20 000 – 25 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

EuroPainClinics Brno s.r.o., Dagmar Bílková
607 822 500