Podpora zákazníků je základním pilířem v komunikaci s uživateli Aukra. Ti se na nás obracejí s dotazy všeho druhu i s žádostí o pomoc. Co uděláme my? Vcítíme se do jejich situace a snažíme se ji co nejlépe a nejrychleji vyřešit. A právě nyní rozšiřujeme tým specialistů zákaznické péče a zároveň hledáme i vedoucího pracovníka!

Jestli máte týmového ducha, chcete se do práce opřít a pomůžete nám hledat nové příležitosti pro vylepšení služeb Aukra našim uživatelům, už na nic nečekejte. Chyťte příležitost za pačesy a ozvěte se nám.

Na čem budete pracovat?

  • budete zodpovědný za specialisty zákaznické péče (vedení zaměstnanců, zajišťování plnění stanovených norem, hodnocení a motivace členů týmu, kontrola procesní znalosti týmu),
  • budete zodpovědný za optimalizaci a aktualizaci procesů zákaznických služeb,
  • budete zodpovědný za rozhodování o správném řešení zákaznických případů v rámci nastavených mantinelů a hodnot.

Co k tomu potřebujete?

  • výbornou znalost českého jazyka,
  • výbornou znalost práce s počítačem a internetem,
  • orientaci na zákazníka, vysoké pracovní nasazení, schopnost motivovat a řídit tým,
  • schopnost předvídat problémové situace a snaha předcházet jim,
  • proaktivitu a orientaci na výsledky a časovou flexibilitu.

Co za to nabízíme?

  • práci ve stabilní a úspěšné společnosti,
  • práci v mladém kolektivu,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • 5 týdnů volna (4 týdny dovolené a 5 dnů sick days),
  • možnost kariérního růstu, dalšího vzdělávání a osobního rozvoje,
  • motivující platové ohodnocení a benefity v rámci Cafeteria systému.

Pokud cítíte, že je to pro vás to pravé, tak nás neváhejte kontaktovat, pošlete nám životopis a my vám zavoláme. Všechny vaše dotazy rádi zodpovíme a domluvíme se s vámi na osobním setkání.


Informace o pozici

Společnost
AUKRO s.r.o.
Adresa
nám. T. G. Masaryka 1280, Zlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: Prodej a obchod, Telekomunikace, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Pracovník help desku, Pracovník back office, Manažer prodejního týmu, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel