Co vás čeká

  • komunikace s domácími i zahraničními médii za Operu;
  • budování dobrých vztahů s veřejností a médii;
  • spolupráce s vedením Opery na interní komunikaci se zaměstnanci;
  • úzká spolupráce a komunikace s obchodním a marketingovým oddělením ND a oddělením vnějších vztahů;
  • tvorba a spolupráce na krátkodobých/střednědobých PR aktivitách, obchodních a marketingových plánech;
  • zodpovědnost za veškerý obsah tiskových zpráv, časopisu, newsletteru, letáků, bannerů, inzerátů a dalších propagačních materiálů;
  • zodpovědnost za obsah a správu webových stránek a sociálních sítí, tvorba kreativního obsahu;
  • zodpovědnost za realizaci PR a marketingových aktivit Opery, včetně doprovodných programů pro diváky;
  • spolupráce na rozvoji firemní značky.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • VŠ, VOŠ, SŠ;
  • 3 roky praxe na srovnatelné pozici;
  • zkušenosti s vedením malého týmu;
  • výbornou češtinu slovem i písmem;
  • anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň C1 (častá verbální i písemná komunikace), další jazyk výhodou;
  • velmi dobré komunikační, prezentační a organizační schopnosti;
  • praktickou znalost MS Office a sociálních sítí;
  • znalost mediálního a kulturního prostředí (hudba a divadlo výhodou);
  • pečlivost, zodpovědnost, flexibilita a iniciativní přístup.

Co vám můžeme nabídnout

  • práci na plný úvazek;
  • pracovní poměr na dobu určitou - možnost prodloužení na neurčito;
  • tvůrčí a týmovou práci v kulturní oblasti;
  • řídící a zodpovědnou práci v mladém kolektivu;
  • možnost profesního růstu a seberealizace;
  • atraktivní divadelní prostředí;
  • pracoviště v centru Prahy;
  • 25 dnů dovolené;
  • příspěvek na stravování formou stravovací karty;
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění (při splnění podmínek);
  • příspěvek na sport/kulturu/volný čas (při splnění podmínek);
  • příspěvek na dovolenou (při splnění podmínek);
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.

Předpokládaný nástup

1. ledna 2020 nebo dle domluvy.

Přihlášku spolu se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a vypracovanou stručnou PR strategií na téma „Státní opera se otevírá mladému publiku do 30 let“ v rozsahu max. 1 x A4 strany zasílejte na adresu Andrea Savane, e-mail: a.savane zavinac narodni-divadlo.cz do 6. 12. 2019.

Konkurzní pohovory s vybranými uchazeči budou probíhat v týdnu od 9. 12. 2019.


Informace o pozici

Společnost
NÁRODNÍ DIVADLO
Adresa
Ostrovní 1289/1, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Kultura, umění a tvůrčí práce, Marketing, Média, reklama a PR, Brand manager, Marketingová komunikace, Marketingový ředitel/manažer, Product Manager, Specialista marketingu, Tiskový mluvčí
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

NÁRODNÍ DIVADLO, Andrea Savane
224 901 709