Jsme mezinárodní vendingová společnost, spadající do skupiny KMV. V posledních dvou letech jsme znásobili náš obrat díky akvizicím firem. Patříme mezi lídry v oboru díky používaným technologiím, schopným lidem a neustálému vývoji firemní strategie.

Operations manager/provozní manager pro ČR

Jste rád poblíž dění v provozu? :) Líbilo by se Vám pracovat v moderní, rychle rostoucí firmě s neformální firemní kulturou? Mít možnost napřímo ovlivňovat firemní procesy, a tak i profitabilitu společnosti? Máte rád výzvy? Odpověděli jste ano? Super :), pak jste to Vy, koho právě hledáme, aby nám zaštítil provozní oddělení.

Co bude náplní Vaší práce?

  • efektivní řízení provozního oddělení
  • odpovědnost za svěřené úkoly a procesy v oblasti provozu
  • plánování rozpočtu, optimalizace nákladů, tvorba provozní strategie a plánů
  • řízení a nastavení procesů na provozním dispečinku
  • sledování výsledků a následný reporting vedení
  • odpovědnost za plnění provozních cílů společnosti
  • vedení, hodnocení, motivace a další rozvoj provozního týmu
  • pomoc při řešení komplikovaných obchodních případů, vyjednávání apod.

Koho si na takovém místě představujeme a jaké požadavky máte splňovat?

  • VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitou
  • být komunikativní, samostatný a reprezentativní člověk, který umí zachovat chladnou hlavu, když nastane nějaký problém
  • očekáváme zkušenosti na vedoucí pozici alespoň 5 let a praxi s vedením týmu
  • oceníme zkušenosti s vedením skladů a logistiky
  • zkušenosti v segmentech FMCG, B2C, B2B budou výhodou
  • angličtina je potřeba na komunikativní úrovni, úroveň B2/C1 – pravidelná komunikace se zahraničním vedením na denní bázi

Na co se můžete těšit?

  • možnost pracovat v moderní společnosti, která stále roste
  • práci v příjemném pracovním prostředí v kancelářích na Praze 5 (hned vedle stanice metra B)
  • stabilní zaměstnání a odpovídající ohodnocení
  • tým lidí, kteří kolegialitu berou vážně
  • ve všem Tě zaškolíme, pomůžeme, jak bude třeba
  • pořádáme teambuildingy a firemní akce
  • další benefity dle firemní směrnice

Je pro Vás nabídka zajímavá? Zašlete nám svůj životopis s průvodním dopisem, kde se s Vámi budeme moci blíže seznámit.


Informace o pozici

Společnost
VERY GOODIES a.s.
Adresa
Ringhofferova 115/1, Praha – Třebonice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Vrcholový management, Zákaznický servis, Výrobní ředitel/manažer, Ředitel/manažer logistiky, Country Director/Manager, Provozní ředitel/manažer, Ředitel, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

VERY GOODIES a.s., Jana Havlíčková