Jsme technologicky zaměřená společnost, která vyvinula platformu na vytváření karet pro mobilní peněženky, Apple Wallet (iOS) a Google Pay format (Android). Velký boom této technologie nastal se spuštěním Google Pay a Apple Pay v ČR.

V rámci našeho produktu pomáháme nyní již globálně klientům s nebankovním užitím těchto karet jako jsou: digitální věrnostní karty, vstupenky, lístky, letenky, razítkovací karty, karty fanouška a digitální asistenční karty pro pojištění. Díky asistenčním kartám, kde dosahujeme po 2 letech pokrytí 80% trhu, jsme se dostali do hledáčku společností Apple i Googlu jako developer partner.

Všechny zmíněné případy užití karet mají jediný cíl: Usnadnit lidem život, zbavit je otravných plastů a papíru a nabídnout nový zážitek. Zároveň firmám otevřít nový marketingový a obchodní kanál. Zajímá vás více o technologii? Připojuji odkaz na video ZDE.

K našim zákazníkům patří: MASTERCARD, AC Sparta Praha fotbal,Axa Assistance,ČSOB pojišťovna, Diebold Nixdorf, Kooperativa pojišťovna, Luxury Brand Management, Pardubický kraj, Pojišťovna VZP,Porsche Inter auto,STORYOUS.COM, Saudi Arabian airlines,Slavia Pojišťovna, Slovnaft,ŠKODA AUTO A.S.,Ticketlive PRO,Vysoká škola obchodní v Praze.

Díky zapálenému týmu,výsledkům a obrovskému růstu popularity této technologie jsme úspěšně získali zahraničního investora. V tuto chvíli tedy sháníme nové lidi do týmu, kteří nám pomohou urychlit globální růst. Ze současných 10 lidí na 20 do konce roku 2020.

Support Specialist

Jaká bude tvá role?

Hledáme člověka, který nám pomůže řešit podporu a bude pravou rukou pro obchodní tým, zákazníky a také pro společnost samotnou (podobně jako back office manager). Jeho/Její typickou činností bude onboarding klientů (otevírání zákaznických účtů, organizace a vedení tréninků, nastavování přístupových práv), podpora obchodníků v rámci přípravy na obchodní schůzku. V rámci firmy to bude to středobod, který zajistí, že každý dotaz či požadavek bude vyřešen nebo se dostane do správných rukou. V rámci back office managementu je to jednoduché popsat. Kancelář musí fungovat (evidence smluv, pošta atd.). Jde o pozici s lehkým přesahem do technické znalosti produktu. Nic složitého. Jde celkem asi do 20 pojmů či principů, které je potřeba znát. Určitě hledáme někoho, kdo má zálibu v mobilních aplikacích respektive nových technologiích (klidně uživatelsky).

Tvoje hlavní pracovní náplň a zodpovědnost bude spočívat v:

  • first and second level supportu pro kolegy
  • práci se supportním ticketovacím systémem
  • blízké spolupráci s IT týmem
  • onboardingu klientů
  • zajištění chodu kanceláře

Co od tebe čekáme:

  • spolehlivost = práce s termíny, jejich dodržování. Prostě když se na něčem domluvíme, tak to platí.
  • pokročilou práci na PC = Office (Excel, Word), Chrome prohlížeč (znalost G Suite výhodou).
  • AJ slovem (plynule) i písmem (emailová korespondence) = bude opravdu potřeba od prvního dne ve společnosti.
  • organizační schopnosti = plánování aktivit svých i kolegů. Práce s prioritami.
  • komunikační schopnosti = budete školit, domlouvat se s kolegy z obchodu na supportu pro jejich klienty.
  • vysokoškolské vzdělání

Co můžeme nabídnout:

- pohodou firemní kulturu = není to o tom, že se u nás nemusí makat. Jsme nadšenci do toho co děláme a nikdy jsme neměli potřebu firmu svazovat nesmyslnými pravidly. Spoléháme se jeden na druhého.

- platové ohodnocení 30 - 40 tis. nástupní mzdu

- dovolenou 25 dní+

- Flexibilní pracovní dobu / home office po zaučení

- Firemní PC + telefon

- “..?..” ..navrhni, co je pro tebe důležité...


Informace o pozici

Společnost
YOUR PASS, s.r.o.
Adresa
Türkova 2319/5b, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Lektor/instruktor, Office Manager, Pracovník help desku, Pracovník back office, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


YOUR PASS, s.r.o., Michal Krapka