TOTAL SERVICE a.s. působí na českém trhu již 22 let. Našimi zákazníky jsou středně velké a velké české společnosti, významné nadnárodní korporace i organizace statní správy.
Mnoho let v řadě se nám úspěšně daří získávat nové zákazníky a především zvyšovat objem poskytovaných služeb i obrat firmy.
V současnosti máme téměř 120 zaměstnanců, z nichž přes 80% tvoří technickou divizi, složenou z IT odborníků - techniků, konzultantů a analytiků.
Přestože neustále rosteme, jsme dobře sladěný tým, který přináší skvělé výsledky společnosti a spokojenost zákazníkům. Těší nás společná práce, naše projekty nám pomáhají se dále rozvíjet a vzdělávat a přinášejí neustálé inovace.
Každý z nás je zajímavou osobností s vlastními zájmy, takže se vzájemně obohacujeme a inspirujeme.

SERVICE DELIVERY MANAGER

Do technické divize hledáme nového kolegu/ novou kolegyni, který/á nám pomůže zastřešit poskytování služeb našim největším zákazníkům, ať z pohledu technického či úrovně a kvality dané služby, na pozici

SERVICE DELIVERY MANAGER

Co nabízíme?

Zodpovědnou pozici v zavedené společnosti
Profesionální pracovní prostředí
Přátelský tým kolegů a nadřízených
Možnost osobního i profesního růstu
Motivující finanční ohodnocení
Rozmanitou práci v příjemném prostředí
Zaměstnání ve stabilní a neustále rostoucí české společnosti

Co od Vás očekáváme?

3-5 let praxe na podobné pozici v rámci IT a/nebo Telco
Všeobecný přehled o trhu a komoditách v oblasti IT a Telco (HW, SW)
Všeobecné znalosti hardware PC a serverů, sítí LAN, WAN, TCP/IP
Znalost metodiky ITIL a projektového řízení VELKOU VÝHODOU
Zkušenosti s každodenní podporou uživatelů (On-Site i telefonicky)
Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti v českém jazyce
Znalost AJ alespoň na komunikativní úrovni
Schopnost zorganizovat si více úkolů naráz a efektivně delegovat, pracovat systematicky samostatně či ve spolupráci s týmem
Schopnost samostatného řešení zadaných úkolů v oblasti plánování, implementace a správy
Trestní bezúhonnost, ŘP sk. B

Jaké budou Vaše každodenní úkoly?

Dohled nad plněním poskytovaných služeb u klientů, včetně dohledu nad rozpracovanými zakázkami/projekty
Proaktivní zjišťování požadavků na nové služby a projekty u klíčových klientů, vč. jejich přípravy a realizace
Koordinace efektivního a rovnoměrného plnění úkolů spojených s poskytovanými službami
Pravidelný kontakt s přidělenými zákazníky a eskalace požadavků napříč firmou
Nastavování procesů a služeb u stávajících i nových zákazníků
Vyhodnocení plnění klíčových indikátorů kvality služby
Návrhy zlepšení v poskytování služeb a řízení změn vedoucím ke zvýšení kvality služby a vyšší efektivnosti
Pravidelný reporting činností

Zaujala Vás námi nabízená pozice?
Prosíme o zaslání Vašeho strukturovaného životopisu prostřednictvím odpovědního formuláře.

Ozveme se Vám v rámci několika pracovních dní!


Informace o pozici

Společnost
TOTAL SERVICE a.s.
Adresa
U Uranie 954/18, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IT konzultant, Project Administrator, Project Manager, IT ředitel/manažer, Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel