SPCSS je novým státním podnikem, který je zaměřen na poskytování služeb provozu IT (infrastruktury, výpočetního výkonu, OS, databází a aplikací v našich datových centrech). Základem služeb IT infrastruktury SPCSS je služba Housingu pro ICT infrastrukturu zákazníků, která je dle požadavků zákazníků rozšířena o nadstavbové služby poskytnutí infrastruktury (IaaS), platformy (PaaS) nebo IT bezpečnosti (SECaaS). SPCSS nabízí komplexní řešení ušitá na míru potřebám zákazníků s důrazem na vysokou úroveň bezpečnosti a dostupnosti našich služeb.

Manažer služeb

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru;
  • minimální praxe 5 let v oblasti ICT služeb;
  • zkušenost s účastí na ICT projektech;
  • certifikace PRINCE2® Foundation nebo obdobné výhodou;
  • zkušenost s ICT projekty ve státní správě výhodou;
  • flexibilita, zodpovědnost, výborné komunikační a organizační schopnosti.

Náplň práce:

  • Komunikuje se svěřenými zákazníky průběh poskytované služby;
  • připravuje pro svěřené zákazníky periodický výkaz poskytované služby;
  • připravuje podklady pro fakturaci;
  • působí jako konzultant přiděleného zákazníka a spolupracuje podle potřeby při řešení složitějších úkolů v oblasti poskytování služeb ICT;
  • podílí se na přípravě, realizaci a vyhodnocení projektů;
  • spolupracuje s projektovými manažery při stanovení správného označení dokumentace projektů a služeb v oblasti ICT, včetně přesného označení jednotlivých verzí dokumentace;
  • organizuje případnou spolupráci subdodavatelů/ třetích stran a koordinuje činnost zdrojů tak, aby byly optimálně využívány;
  • sleduje náklady na jednotlivých zakázkách.

Nabízíme:

  • Práci na významných službách pro státní správu;
  • práci na stávajících i nových rozvojových projektech;
  • zázemí stabilního státního podniku;
  • příjemné a přátelské prostředí;
  • odpovídající mzdové ohodnocení a benefity (dovolená 5 týdnů, závodní stravování, home office, pružná pracovní doba, zdravotní volno/sickday, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na dovolenou, příspěvek na MHD).

Informace o pozici

Společnost
Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
Adresa
Na vápence 915/14, Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Benefity: Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Account Manager, Project Manager, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, ostatní.


Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
Na Vápence 915/14, 13000 Praha – Žižkov, Česká republika