FNZ is a global FinTech firm, transforming the way financial institutions serve their wealth management customers. It partners with banks, insurers and asset managers to help consumers better achieve their financial goals.

FNZ's technology, transaction and custody services enable their clients to provide best-in-class wealth management solutions to financial advisers, end-investors and the workplace that are efficient, flexible, transparent and scalable, supporting market, demographic and regulatory trends worldwide.

Today, FNZ is responsible for over £400 billion in assets under administration (AuA) held by around 7 million customers of some of the world’s largest financial institutions, including Standard Aberdeen, Barclays, Lloyds Banking Group, Vanguard, Generali, Quilter, Santander, Aviva, Zurich, UOB, UBS, Findex and BNZ.

In total, FNZ partners with over 60 financial institutions globally and employs over 2,000 in London, Edinburgh, Bristol, Basingstoke, Sydney, Melbourne, Wellington, Hong Kong, Singapore, Shanghai and Brno.

Asistent/ka Investičních Operací

Příležitost pro čerstvé vysokoškolské absolventy.

Nastartuj svou kariéru v oblasti financí!

Chceme posílit naše týmy Investment Operations oddělení. Na této pozici budete mít zodpovědnost za dohled nad různými finančními transakcemi, které se dějí na našich platformách. Také zajistíte, aby nedošlo k chybám a budete identifikovat oblasti pro zlepšení.

V této roli:

  • Budete pracovat na platformách, které u nás vyvíjíme.
  • Musíte dbát na přesnost a být orientovaný na detail, protože ve finanční oblasti je tolerance pro chyby velmi malá.
  • Vyzkoušíte si dynamické prostředí, které vyžaduje včasné ukončení každodenních úkolů.
  • Musíte dodržovat naše vnitřní standardy a postupy. Jako Fintech business jsme regulované odvětví, a proto musíme být ve své práci transparentní.

Co od Vás očekáváme:

  • Vysokoškolský titul, tato role je vhodná i pro čerstvé absolventy.
  • Angličtina na komunikativní úrovni (jsme multikulturní společnost, takže musíte být schopni komunikovat se svými kolegy, manažery a klienty)
  • Oko pro detail, efektivitu, pružnost při práci s deadliny.
  • Zájem nebo pracovní zkušenosti v oblasti ekonomiky, financí, obchodu nebo matematiky.
  • Vítáme dovednosti SQL a Excel
  • Vítány jsou také zkušenosti v zákaznické podpoře.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Možnost rozvoje v investičním prostředí v rámci mezinárodní organizace.
  • Přátelské multikulturní prostředí
  • In-house školení, webové semináře a usnadněné získání kvalifikací relevantních pro dané odvětví, které vám pomohou zajisti kontinuální profesní rozvoj.
  • Různé společenské akce - páteční piva, letní párty, vánoční večírky, půlmaraton v Brně, Liga Cup, Ski Trip, interní lekce jógy, In-house turnaj v Ping Pongu ...
  • Moderní kancelář v centru Brna, terasa s krásným výhledem a široké možnosti na oběd v blízkosti kanceláře.
  • Globální pracovní příležitosti v mnoha pobočkách po celém světě (např. Velká Británie, Nový Zéland, Austrálie,…)
  • Standardní set FNZ benefitů

Pokud máte zájem, sdílejte s námi prosím svůj životopis v angličtině.


Informace o pozici

Společnost
FNZ (UK) Ltd - Czech Branch, odštěpný závod
Address
Rašínova 637/7, Brno – Brno-město
Required education: Bachelor's
Required languages: English (Intermediate)
Benefits: Contributions to the pension / life insurance, Meal tickets / catering allowance, Cafeteria, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Sick days, More than 5 weeks of vacation
Listed in: Banking industry and financial services, IS/IT: Application and system development
Employment form
Employment form: Full-time work
Contract duration
Contract duration: Permanent
Employment contract
Employment contract: employment contract
Employer type: Employer

Also suitable for graduates.

Job is also suitable for the physically challenged, attendance to company site required. Also suitable for: Wheelchair bound.


FNZ (UK) Ltd - Czech Branch, odštěpný závod, Zuzana Mrhačová