Společnost J&P Solutions spol. s r.o. je malá, dynamická společnost zabývající se dodávkou a realizací luxusních interierů pro velkoprostorové kanceláře. Působí na českém trhu více než 20 let.

OBCHODNÍ MANAŽERKA / OFFICE MANAŽERKA -možný zkrácený úvazek

Co vás čeká:

Jedná se o velmi různorodou pracovní náplň - s rutinou a stereotypem se u nás nesetkáte :)

  • příprava a tvorba nabídek, zpracování poptávek
  • komunikace s domácími i zahraničními dodavateli
  • příprava dodavatelských objednávek
  • komunikace s klienty
  • administrativní práce
  • zajištění chodu kanceláře

Jaké znalosti a dovednosti byste měla mít:

  • zodpovědný přístup k práci a dobré organizační schopnosti - schopnost si práci sama organizovat
  • profesionální přístup ke svěřeným úkolům a schopnost týmové práce
  • dobré komunikační schopnosti
  • ochotu učit se novým věcem
  • dobrou znalost práce na PC / MS Office
  • řidičský průkaz B
  • středně pokročilá znalost AJ (jedná se především o písemnou formu)
  • minimálně 3 roky praxe

Co vám můžeme nabídnout

  • práci na plný/částečný úvazek (vše na individuální dohodě)
  • příjemné pracovní prostředí prosperující a dynamické společnosti
  • zajímavou a odpovědnou práci se širokým spektrem činností
  • nadstandardní platové podmínky

Informace o pozici

Společnost
J & P Solutions, spol. s r.o.
Adresa
Pikovická 870/7, Praha – Braník
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality, Obchodní ředitel/manažer, Office Manager, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel