Jsme strojírenská společnost, která se zabývá výrobou a montáží dílů do karavanů věhlasných značek, výrobou krbových kamen a kovovýrobou na zakázku. Jsme součástí německého holdingu, který má 9 poboček v 5 zemích a zaměstnává více než 1000 lidí.

Baví Vás práce s lidmi, jste komunikativní a máte příjemné vystupování? Nechybí Vám smysl pro odpovědnost a rád/a se seznamujete s novinkami v oboru? Bylo by pro Vás zefektivňování dosavadních HR procesů a podílení se na tvorbě HR strategie společnosti výzvou? Rád/a byste si v rámci své práce zvyšoval/a úroveň svých jazykových dovedností? Pak nás neváhejte oslovit a staňte se součástí našeho týmu - rodinné firmy s 60letou tradicí.

Co vás čeká

Hledáme kolegu/kolegyni do personálního oddělení v našem závodě v Českých Budějovicích. Osobnost, kterou naplňuje jak odborná administrativní práce, tak každodenní komunikace s lidmi, Zákoník práce má v malíčku a dokáže spolupracovat s ostatními zaměstnanci napříč celou společností. Hlavní náplní Vaší práce bude řešení pracovně právních záležitostí včetně zpracování personální administrativy. Budete zodpovědný/á za nábor a výběr zaměstnanců, jejich adaptaci, vzdělávání a rozvoj. Stanete se garantem firemní kultury včetně efektivní interní komunikace. Budete se podílet na tvorbě mediálního obrazu společnosti, komunikovat s úřady a dodavateli HR služeb. Součástí Vaší práce bude také zefektivňování HR procesů a podílení se na HR strategii společnosti, reporting jednatelům společnosti a prezentace aktivit personálního oddělení na poradách společnosti. S Vaším začátkem Vám pomůžeme, ale později očekáváme samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce.

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi na pozici HR specialisty/personalisty alespoň 2 roky
  • znalost HR procesů a Zákoníku práce
  • schopnost práce na PC (MS Office)
  • příjemné vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • samostatnost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B
  • aktivní znalost německého nebo anglického jazyka

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • zkušenosti s HR marketingem
  • zkušenosti s tvorbou HR strategií
  • zkušenosti s implementací procesů motivace a hodnocení zaměstnanců, odměňování zaměstnanců a zaměstnanecké benefity

Co vám můžeme nabídnout:

  • odměny dle plnění osobních cílů
  • pololetní odměnu (13. plat)
  • měsíční bonus za podíl na hospodářském výsledku ve výši 2.000,-
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • věrnostní odměny dle odpracovaných let
  • možnost mimořádné odměny
  • odměna za doporučení nového zaměstnance ve výši 10.000,-
  • 5 týdnů dovolené
  • firemní stravování (dotované menu)
  • zvýhodněný telefonní tarif
  • zvýhodněný bankovní účet
  • firemní akce
  • vzdělávací kurzy
  • další benefity z oblasti podpory zdraví a rodinných hodnot

Pracoviště se nachází v Českých Budějovicích ve výrobním závodě v nově zrekonstruovaných prostorech.


Informace o pozici

Společnost
Zambelli - technik, spol. s r. o.
Adresa
Okružní 635, České Budějovice – České Budějovice 4
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Personalistika a HR, HR konzultant, Personalista, HR specialista, HR Business Partner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Zambelli - technik, spol. s r. o., PhDr. Gabriela Šteflová
778 762 342