Kdo jsme?
Jsme středně velká společnost s rodinnou atmosférou, která se už od roku 1993 zabývá dodávkami a implementací moderních technologií v různých oborech. Našimi zákazníky jsou velké bankovní domy, energetické společnosti, mobilní operátoři a orgány státní správy. Zakládáme si na dlouhodobé spolupráci. Působíme po celé ČR.

Čím se zabýváme a v čem jsme dobří?
- Customer Flow Management – pokročilé systémy pro správu front v pobočkových sítí
- Digital Signage – multimediální a interaktivní systémy pro efektivní komunikaci
- Zpracování hotovostí - pomáháme našim klientům počítat, třídit a uschovávat hotovost
- Aroma a sound marketing – řízení hudební kulisy a vůně v pobočkových sítích

IT specialista - implementace vyvolávacích systémů

Co u nás budete dělat?

  • Budete součástí týmu implementující vyvolávací systém Orchestra v IT prostředí zákazníka
  • Budete provádět instalaci a konfiguraci dodávaného SW, identifikovat a analyzovat požadavky zákazníků.
  • Budete připravovat testovací postupy šité zákazníkovi na míru a podílet se na vlastním testování
  • Budete se podílet na vývoji, nasazení a testování klientských customizací SW
  • V pravidelných intervalech budete držet technickou podporu.
  • V průběhu implementace budete komunikovat se specialisty na straně zákazníka

Co od Vás očekáváme?

  • Jste komunikativní, aktivní v přístupu k práci a v pracovním nasazení.
  • Máte analytické myšlení a zvládnete pracovat samostatně a zodpovědně.
  • Orientujete se v instalaci a nastavení OS Windows server 2008 a výše, MS SQL 2008 a výše.
  • Nejsou vám cizí pojmy jako AD/LDAP, SSO, Firewall. Víte, co je webový server.
  • Orientujete se v HTML5, CSS3, JavaScript, web services, XML, SQL, jQuery, JSON.
  • Za výhodu považujeme základní znalost některého z moderních frameworků React, Bootstrap, Angular.
  • Ovládáte AJ minimálně na úrovni kvalitního porozumění psanému manuálu, porozumění mluveným prezentacím a schopnost písemné komunikace.

Na co se můžete těšit?

  • Prostředí české firmy napojené na světové dodavatele
  • Přátelská a bezprostřední firemní kultura
  • Důkladné zaškolení, stínování zkušených kolegů
  • 25 dnů dovolené, možnost občasné práce z domova
  • a na další zaměstnanecké výhody

Výběrové řízení

  • Předem děkujeme za Váš zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu.
  • Nástup možný ihned.
  • Praxe není nezbytně nutná.

Informace o pozici

Společnost
EUROPEUM Praha a. s.
Adresa
Barrandova 813/5, Praha – Modřany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT konzultant, Správce aplikačního SW, Java vývojář
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Europeum Praha a.s.
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.