Jsme personálně poradenská společnost, pozice, které inzerujeme, hledáme pro naše klienty, společnosti české i nadnárodní, od velkých korporací po menší zastoupení i start-upy. Pokud se přesně v této konkrétní pozici nenajdete, neváhejte se na nás obrátit, zda nemáme pozici jinou, kterou tu neinzerujeme. Děkujeme.

CRM specialista / tka

Pro našeho klienta hledáme na posílení týmu CRM specialistu se zkušeností (stávající kolega se přesouvá na jednu z částí, hledá se k němu nový kolega / kolegyně.


Náplň práce a zodpovědnosti:

  • plánování, exekuce a vyhodnocování digitálních CRM kampaní (navazuje na práci brand a produktových managerů: brand či produktový manager řekne hrubý obrys, kam se to má posunout, co a kdy chce komunikovat; tento hledaný člověk si vytáhne z databáze stávajících klientů cílovou skupinu (SQL je nutné znát ne jen po povrchu), udělá si šablony, správně načasuje s ohledem na jiné kampaně a na situaci na trhu, udělá si A/B testování, pak kampaň provede - a následně i zanalyzuje, jak příště efektivněji. Měl by být schopen argumenty oponovat (nebo spíš dávat nápady na záladě zkušeností) brand a produktovým manažerům, když třeba budou tlačit na něco, co v daném čase či formě nefungovalo - on bude vědět, co fungovalo a proč - čili nikoli robotický přístup, ale přístup uvažujícího člověka, který umí být partner marketingu.
  • interpretace dat a pravidelné prezentace závěrů a doporučení, spolupráce s členy týmu digitálního marketingu, s produktovými manažery a se specialisty IT
  • koordinace CRM aktivit a projektů: specifikace požadavků, zadávání, realizace a komunikace s externími dodavateli

Co je na pozici potřeba:

  • praxe v oblasti CRM, kampaní, vítány jsou alespoň 2 roky, znalost SQL dotazování
  • pokročilá znalost MS Excel, CRM nástrojů, porozumění marketingu a obchodu
  • analytické schopnosti, logické myšlení
  • aktivita, hbitost v jednání, dotahování věcí do konce a spolehlivost
  • znalost anglického jazyka na úrovni B2 a více, znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího


Firma nabídne samostatnou práci, velmi přátelský tým a možnost rozvoje v oboru i rozvoje osobního. Plus obvyklé benefity (stravenky, sick days, týden dovolené navíc, cafeteria system ...).

Pokud Vás pozice zaujala, velice rádi uvítáme Vaše osobní materiály na mailu chlumska at sevenreasons.cz, případně použijte tlačítka odpovědět. Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
Seven Reasons s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Marketing, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.