Jsme tým zkušených profesionálů v oboru lidských zdrojů, komunikace, psychologie, profesního a osobnostního rozvoje, kteří odborně a s opravdovým zájmem pomáhají společnostem a jednotlivcům k úspěchu. Naše služby nabízíme od roku 2014 a díky našim dlouholetým zkušenostem z personálních oddělení ve velkých i malých firmách víme, jakým způsobem nejlépe služby náboru a personálního poradenství poskytovat.

Operations Director – strojírenství

Pro původem švýcarskou strojírenskou firmu, sídlící ve východních Čechách, hledáme zkušené kandidáty na pozici Operations Director, která zastřešuje oddělení výroby, logistiky, kvality atd.

Co konkrétně bude Operations Director dělat:

  • bude členem nejužšího vedení společnosti a reportovat korporátnímu COO, bude se účastnit pravidelných porad managementu
  • bude zodpovědný za velkou část chodu závodu s celkem cca 500 zaměstnanci – bude řídit výrobu, logistiku, kvalitu, technologii a údržbu
  • velká část zodpovědnosti bude nastavování procesů, řízení projektů na zvýšení efektivity výrobních, logistických a dalších procesů, zavádění a podpora lean procesů, dohled nad nimi a kontrola jejich výsledků
  • bude kontaktní osobou pro zákazníky společnosti, se kterými bude řešit technické záležitosti, hledat příležitosti ke zlepšení, řešit potíže a se svými týmy připravovat akční kroky k tomu, aby se potíže neopakovaly
  • plánování a řízení rozpočtů, nastavování cílů a kontrola jejich dosahování

Co je důležité, aby nový Operations Manager uměl/měl:

  • vysokoškolské vzdělání ideálně strojírenského zaměření
  • nejméně 5 let praxe na řídící pozici ve strojírenské či automotive výrobě, alespoň ve středně velké společnosti
  • velmi dobré znalosti v oblasti štíhlé výroby, výrobního plánování a výrobních procesů, dobrý rozhled ve výrobní automatizaci
  • profesionální znalost anglického jazyka, němčina navíc je výhodou
  • zkušenosti s řízením logistiky či kvality navíc jsou výhodou
  • orientaci na procesy, schopnost samostatně rozhodovat, táhnout věci vpřed a dokončovat je, leadership

Co mu za to náš klient nabídne:

  • finanční ohodnocení odpovídající senioritě pozice
  • osobní automobil, podporu při relokaci a další benefity
  • uplatnění vašich zkušeností a schopností na velmi samostatné, zodpovědné pozici, s velkou možností rozvoje
  • příjemné prostředí moderního výrobního závodu, s motivovanými a zapálenými kolegy

Možnost nástupu:
podle dohody

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete prosím svůj profesní životopis v anglickém jazyce. Předem Vám děkujeme a těšíme se na další kontakt s Vámi.


Informace o pozici

Společnost
Peopledrive
Adresa
Královéhradecký kraj
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: Vrcholový management, Jednatel, Technický ředitel/manažer, Provozní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Zadavatel: Personální agentura

Peopledrive, www.peopledrive.cz, Simona Caidlerová