Významná mezinárodní společnost distribuující léky a zdravotnický materiál hledá kandidáty na pozici:

Referent / ka oddělení správy zásob

Do našeho oddělení spravujícího zásoby léků a léčivých přípravků, hledáme nového kolegu/kolegyni. Budete udržovat zásoby v optimální výši, komunikovat s dodavateli a vyhodnocovat výsledky své práce. Pokud hledáte zajímavou referentskou práci v oblasti logistiky, přihlaste se nám do výběrového řízení.

Co u nás budete dělat:

  • komunikovat s dodavateli ohledně objednávek zboží
  • zajišťovat optimální zásoby sortimentu u svěřených dodavatelů
  • plnit stanovená kritéria (úroveň zásob, úroveň sortimentu)
  • zajišťovat objednávky zboží pro marketingové akce dodavatelů
  • upravovat ceny (přecenění, vyhodnocení přecenění, zajištění kompenzace)
  • spravovat investiční nákupy (příprava podkladů, objednání zboží, zajištění kompenzace)
  • spolupracovat s ostatními odděleními (obchod, marketing, call centrum,...)

Co u nás budete potřebovat:

  • pečlivost
  • samostatnost
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • příjemné vystupování
  • dobré komunikační schopnosti

Co se Vám u nás bude líbit:

  • budete pracovat v zázemí stabilní společnosti – předního distributora léčiv, který na českém trhu působí již přes 25 let
  • čeká na Vás zajímavá práce v příjemném kolektivu
  • budete mít pátý týden dovolené navíc
  • možnost využít kartu MultiSport se zaměstnaneckým doplatkem pouze 275 Kč/měsíc
  • zaměstnanecké slevy na produkty
  • příspěvek na penzijní připojištění

  • stravenky v hodnotě 85 korun
  • možnost parkování v areálu společnosti
  • nabízíme Vám smlouvu na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: Praha 10 – Malešice

Nástup: Dle dohody


Informace o pozici

Společnost
Alliance Healthcare s.r.o.
Adresa
Podle trati 624/7, Praha – Malešice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Nákup, Administrativní pracovník, Nákupčí, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.