Jsme česká, stabilní, makléřská společnost se sídlem v Brně, fungující od roku 2003. Regionální ředitelství se nachází v Praze a klientská centra či obchodní kanceláře jsou po celé České republice. Za 15 let na trhu si naše společnost vybudovala pověst kvalitního a spolehlivého partnera u více než 100 000 našich klientů. S těmito zkušenostmi a dobrým jménem byly v roce 2015 otevřeny pobočky i na slovenském trhu.

Naše společnost se skládá z pěti divizí zajišťujících jednotlivé segmenty služeb. Klientům nabízíme všechny druhy a varianty pojištění, komplexní finanční poradenství, realitní služby, pojištění právní ochrany a špičkový klientský servis na té nejvyšší úrovni. Naší vizí je dlouhodobá spolupráce jak s klienty tak s našimi kolegy.

MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ - 6 týdnů volna + přátelský kolektiv

Umíte převzít zodpovědnost za výsledky své práce? Baví Vás práce s čísly a jste pečlivá/ý? Chcete mít kolegy, kteří ocení Vaše schopnosti?

Co Vám nabízíme my?

  • Kancelář na centrále naší společnosti v centru Brna (3 minuty vozem od OC Vaňkovka).
  • Online vzdělávací kurzy, workshopy a školení, na kterých např. lépe poznáte sami sebe.
  • 5 dnů placeného zdravotního volna navíc.
  • 5 dnů dovolené navíc.
  • Originální firemní akce.
  • Dárek k narozeninám.
  • Zvýhodněná rekreace na naší firemní chatě.
  • VIP slevy na naše vlastní produkty (např. 50% sleva na zapůjčení vozidla).
  • Odměny za to, že k nám přivedete někoho z Vašich známých jako kolegu nebo klienta.
  • Parkování a stravování přímo u centrály společnosti.

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?

  • Logické a analytické myšlení.
  • Vzdělání SŠ s maturitou nebo VŠ (ekonomické nebo finanční zaměření výhodou).
  • Praxe na pozici mzdové účetní min. 2 roky
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost.
  • Znalost práce v účetním SW Pohoda a mzdovém SW Pamica výhodou.

Za co budete odpovědní?

  • Vedení mzdové agendy.
  • Zpracování mezd, exekucí a nemocenských dávek.
  • Zpracování ročního zúčtování.
  • Zpracování a zaúčtování cestovních příkazů.
  • Vyplňování veškerých statistických výkazů a komunikace s Českým statistických úřadem.
  • Zaúčtování dokladů do účetního systému.

Pracovní úvazek: plný

Požadovaný nástup: ihned (listopad 2019)

Těšíme se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
Allrisk, a.s.
Adresa
Komárovská 263/20A, Brno – Komárov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Mzdová účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Allrisk reality & finance, s.r.o., Mgr. Barbora Lanšperková