Algotech, a.s. je česká, renomovaná IT společnost (přes 20 let na trhu, v současnosti čítající cca 100 zaměstnanců), která je dnes partnerem a preferovaným dodavatelem IT řešení v řadě významných firem nejen v ČR, ale i ve světě.

Máte zkušenosti či vzdělání v IT oboru? Rádi byste nabrali zkušenosti a třeba se po čase posunuli dále?

Do fajn týmu v našem datovém centru v Libčicích nad Vltavou a Praze- Karlíně (kombinované směny), hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici:

IT SPECIALISTA pro SERVICE DESK

Jaké předpoklady je nutné mít?

  • Jste technicky založený člověk s kladným vztahem k IT oblasti /vyžadujeme základní znalost operačního systému Windows a Office/ a ovládáte práci na PC
  • Komunikativní – budete prvním kontaktem pro zákazníka na úrovní L1
  • Čeština na úrovní rodilého mluvčího a aktivní angličtina je nutná (přepojení hovoru, odpověď na e-mail apod. - máme i zahraniční zákazníky)
  • Ochota se učit nové věci a zájem profesně růst je základ - rádi Vám pomůžeme, možností je moc

Za co budete na této pracovní pozici hlavně zodpovědní?

  • Telefonická a mailová komunikace se zákazníky
  • Řešení požadavků na úrovni L1
  • Zpracování požadavků v ticketovacím systému
  • Dohled nad systémy data centra
  • Pracujeme na 12h směny v režimu 24x7x365 – individuální plánování směn dle Vaší potřeby a dohody v týmu, na měsíc vychází max 13 směn

A co Vám rádi nabídneme my?

  • Zajímavou práci ve firmě, která sleduje trendy a novinky ve světě informačních a komunikačních technologií
  • Adaptační plán a po zkušební době kariérní mapu, aby jste věděli kde jste a kam se můžete posouvat v rámci firmy
  • Pohodovou firemní atmosféru a přátelské prostředí – na nic si nehrajeme a pracujeme v týmu odborníků a nadšenců
  • 25 dnů dovolené
  • Pracoviště v Praze - Karlíně a v našem vlastním data centru v Libčicích nad Vltavou (20 minut vlakem z nádraží Holešovice)
  • Začátek pracovního poměru ihned nebo dohodou - protože jsme IT firma se všemi technologiemi, které umožňují práci na dálku, počáteční adaptace proběhne formou home office - online - s kolegy, kteří Vás budou zaškolovat a učit. Jakmile zase budeme moci bezpečně chodit do práce - samozřejmě se budeme zase normálně setkávat.

Více informací o naší společnosti najdete na www.algotech.cz

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici nám, prosím, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis.

Těšíme se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
Algotech, a.s.
Adresa
Sokolovská 668/136d, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Telekomunikace, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.