Chceš si vydělávat více než průměrný Čech? Máš obchodního ducha? Nebojíš se výzev a dokážeš na sobě aktivně pracovat?

Jestli tě baví obchodování a nebojíš se komunikace s lidmi, tak neváhej pošli CV ještě dnes!

Na této pozici budete:

- analyzovat funkční business a požadavky od klientů
- vyvíjet a udržovat konfigurační standardy a procesy potřebné pro společnost
- hledat řešení
- spolupracovat s klienty
- tvořit procesní dokumentaci v systému CRM
- pracovat v přátelském týmu v centru Prahy - City Tower
- reportovat Vaše denní a měsíční aktivity

- jednat s klienty v sídle firmy (telefonicky, emailově, osobně)

Požadujeme:

- předchozí praxi v komunikaci s klienty - výhodou ne podmínkou
- dobré komunikační schopnosti
- pokročilá dovednost MS Office
- pečlivost, zodpovědnost
- flexibilita
- týmový hráč
- ochota učit se novým věcem
- trestní bezúhonnost a slušné vystupování

Co Vám můžeme nabídnout?

Otevřenou komunikaci v přátelském duchu
Zázemí stabilní České společnosti s moderním pracovním prostředím.
Nejsme žádný korporát, jsme hyper a tak vypadají i naše služby.
Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace v oblasti online marketingu.
Samostatné plánování své práce.
Pravidelné vzdělávání - hard skills i soft skills.
Motivační finanční ohodnocení, které se bude odvíjet od tvého úspěchu
Benefity v podobě Cafeteria systému

Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.
Služební telefon a služební pc.


Informace o pozici

Společnost
EPICIOUS s.r.o.
Adresa
Hvězdova 1716/2b, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Slovenština (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Referent, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.