Jsme česká společnost zabývající se výrobou, vývojem a provozem herního softwaru a herních zařízení. Zakládáme si na dlouholeté tradici a již od roku 1996 sbíráme a sdílíme cenné zkušenosti v přátelské a tvůrčí atmosféře kolegů a obchodních partnerů.

Specialista technické podpory (Brno)

Začni svou kariéru v IT na oddělení technické podpory
- KAJOT

Perfektní pozice pro nastartování kariéry v IT

Nejsme běžná zákaznická podpora – hledáme ty, kteří našim zákazníkům pomohou zajistit stabilní chod našich zařízení.

Baví tě technika? Chceš pracovat v oboru IT? Jsou počítače i tvým koníčkem? Chceš s námi chodit na pivo a hrát hry? Odpovídáš ANO? – tak nám neváhej napsat, rádi Tě poznáme.

Čemu se u nás budeš věnovat?

S týmem kolegů budeš:

  • používat VOIP a email ke komunikaci s technickými zástupci našich zákazníků a jejich techniky na provozovnách – bude ti pomáhat náš tiketovací systém (rozhodně u nás nebudeš nic prodávat)
  • v případě poruchy vzdáleně opravíš SW ve stroji nebo poskytneš technikovi radu
  • aktivně spolupracovat s ostatními týmy na našem oddělení
  • mít na starosti monitorování provozu a zpracování technických reportů
  • podílet se na zlepšování stávajících procesů


Co k tomu potřebuješ?

  • mít technický či IT background (sám sis doma nastavoval wifi, skládal počítač a připojoval další zařízení) – všechno ostatní Tě naučíme během úvodního školení, naše terminály jsou vlastně počítače
  • mluvit a psát správně česky a v případě potřeby se domluvit i anglicky (máme zákazníky i v zahraničí, a to nejen v Evropě)
  • být komunikativní, trpělivý, spolehlivý a zodpovědný
  • časovou flexibilitu -zákazníkům zajišťujeme podporu ve více směnách: 7 – 15:30 a 15:30 – 21:00, směny si střídáme, odpolední na tebe vyjde asi jednou za čtyři týdny

Zkus o tom uvažovat, protože:

  • čeká na tebe neformální atmosféra (žádný dress code, žádné callscripty), klidně si dojdi třeba v kraťasech, nemusíš používat předem stanovené věty
  • samozřejmě máme 25 dnů dovolené
  • když ti nebude dobře, můžeš si vzít sick day
  • nikdy nebudeš hladový, dostaneš od nás stravenky
  • když budeš mít chuť, dáš si během dne dobré kafe nebo ovoce a zeleninu
  • work-life balance je pro nás samozřejmostí
  • budeš pracovat v přátelském týmu, nedělá nám problém po práci zajít na pivo nebo na nějakou akci, popřípadě si spolu zahrát online hry
  • získáš možnost nastartovat svoji kariéru, pokud budeš mít chuť, můžeš se po čase posunout na náročnější pozice

Takže pokud se chceš stát součástí naší bezva party, ničeho se neboj a pošli nám Tvůj životopis – my se Ti co nejdříve ozveme.


Informace o pozici

Společnost
KAJOT
Adresa
Kaštanová 539/64, Brno – Brněnské Ivanovice
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Správce operačních systémů a sítí, Správce aplikačního SW, Pracovník help desku, Databázový specialista, Operátor, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


KAJOT, Lenka Brücknerová
+420 601 122 357