Nabízíme spolupráci na pozici asistenta a koordinátora v kulturně-vzdělávacím centru v Praze.

Rád byste dělal práci, na které záleží, a která má jasný výsledek? Bavilo by vás vzít za své taneční a meditační sál v centru Prahy, starat se o jeho chod, koordinovat pořádání akcí a mít radost z ruchu kolem? Jste energický a není pro vás únavné stěhovat zařízení, když je to potřeba? Dokážete dělat deset věcí zároveň a unesete velkou odpovědnost? Jste vysoce časově flexibilní? Pokud ano a baví vás práce s lidmi, čtěte dál, mohla by vás naše pozice zajímat.

Očekáváme

Odpovědnost za svěřené úkoly a schopnost je plnit samostatně. Zároveň schopnost okamžitě reagovat na změny a řešit je.
Velmi dobrou znalost anglického jazyka.
Perfektní češtinu v psané podobě.
Velmi dobrou znalost Excelu nebo Google Sheets včetně schopnosti tvorby vzorců.
Schopnost zastat i manuální úkoly.
Proklientský přístup a hladkou osobní komunikaci.
Houževnatost a vysokou časovou flexibilitu.
Schopnost obsluhy akcí i o víkendech.
Vlohy a vnitřní motivaci pro organizační činnost.
Vysoká škola velkou výhodou.
Živnostenský list či ochota zařídit si ho.

Co vás čeká

Budete srdcem vzdělávacího centra, řešit požadavky klientů, komunikovat s učiteli, zajišťovat přípravu akcí a plánovat je. Pracovat s tabulkami, plnit firemní web, spravovat facebookový profil, psát texty apod. Zároveň řešit aktuální potřeby jako dojít na nákup, vyzvednout balík apod. Z toho všeho dobrý pocit živého fungujícího střediska plného lidí vděčných za to, co děláte.

Časové rozložení

Celková pracovní doba je pohyblivá. Vždy je měřítkem to že je vše hotovo, než jenom odpracovat si potřebný počet hodin. Až si věci osvojíte, vejdete se průměrně do 40 hodin týdně. Kombinovat lze práci z našeho sídla s prací z domova. Minimální doba, po kterou je třeba pracovat přímo z našeho sídla u Palackého náměstí, je 4 hodiny každý všední den. Někdy to bude více, protože bude třeba obstarat věci na místě. Budete mít u sebe služební telefon, který je třeba mít vždy po ruce. Zároveň je třeba být pro případnou interní pracovní komunikaci k dispozici i ve večerních hodinách. Každý týden je třeba obsloužit víkendové akce, což pro představu nejčastěji znamená 2-3 hodiny času v sobotu ráno a 2-3 hodiny v neděli večer. Výjimečně (řádově 3x ročně) se objeví týdenní akce, kterou je třeba obsluhovat po celý den celý týden. Zároveň jsou období, kdy je u nás volněji, typicky o letních a vánočních prázdninách, kdy je případně možnost domluvy na celodenní práci z domova.

Platové ohodnocení

Po zkušebním období měsíční fakturovaná částka 25 000 Kč

Během zkušebního období (první 1 - 2 měsíce, podle toho, jak rychle si věci osvojíte) měsíční vyfakturovaná částka 15 000 Kč

Více o nás:

www.druna.cz jsou naše stránky, na kterých se můžete dočíst více o kurzech, které pořádáme.

Pokud jste si pozorně pročetl vše výše a zároveň máte organizační vlohy, máte rád výzvy a ten dobrý pocit, který po jejich zvládnutí přichází, budeme se na Vás těšit!


Informace o pozici

Společnost
Druna Art, z.s.
Adresa
Trojická 1907/10, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 24 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Vzdělávání a školství
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Druna Art, z.s., David Apltauer
+420 723 078 959