Státní podnik CENDIS vznikl 15. července 2015 k plnění zakázek zejména pro zakladatele a jemu podřízených organizací, kterým je Ministerstvo dopravy České republiky.

Náš tým pracuje na zlepšení státních systémů, se kterými se lidé potkávají skoro na každém kroku. Hledáme specialisty, kteří mají chuť budovat jednodušší státní správu a pracovat na vývoji systémů, jenž lidem ulehčí život. Rádi přivítáme ve svém týmu šikovné lidi, kteří se chtějí podílet na vývoji klíčových projektů České republiky. Pracujeme pro Ministerstvo dopravy na rozvoji systémů v oblasti řidičských průkazů, průkazů profesní způsobilosti, informačního systému Digitálního tachografu, pracujeme na aplikacích pro výkon státního odborného dozoru nebezpečných přeprav v silniční dopravě, připravujeme řešení systému jednotného tarifu na české železnici, který umožní cestovat na jednu jízdenku se všemi dopravci a máme v portfoliu řadu dalších zajímavých projektů.

Připojte se k týmu, který buduje dopravní projekty pro Českou republiku.

Pracovník/ce technické podpory

Pracovní náplň

  • Zajištění podpory koncových uživatelů (tj. first level support) v režimu 8/5 (po-pá 8 hodin denně)
  • Práce s interním tiketovacím systémem (Request Tracker)
  • Provádění diagnostiky a nápravných operací v používaných systémech (servery, platební brána, aplikace) na základě dokumentace dostupné ve "znalostní bázi"
  • Postoupení a případná eskalace incidentů na vyšší úrovně podpory
  • Zpracování podkladů pro reporty, statistiky a výkazy
  • Stanete se součástí týmu, který vyvíjí nové aplikace a stará se o jejich rozvoj a údržbu
  • Úzká spolupráce s vedoucím provozu za účelem plnění svěřených úkolů

Očekáváme

  • Výborné komunikační dovednosti (jak verbální, tak písemné) na úrovni podpory koncových uživatelů (dobré vyjadřovací schopnosti)
  • Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
  • Alespoň základní znalost IT problematiky s chutí se učit novým věcem
  • Otevřenost pro rozšíření režimu podpory z 8/5 na budoucí směnný režim 12/7 (i víkendy) popř. 24/7 (i noční směny)
  • Trestní bezúhonnost
  • Znalost anglického jazyka jak verbálně tak i písmem (znalost jiných jazyků výhodou)
  • Samostatnost, zodpovědnost, schopnost týmové práce, ochota učit se

Nabízíme

  • Zajímavou práci ve státním podniku zajišťujícího dodávku IT služeb pro Ministerstvo dopravy
  • Příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci
  • Slušné a korektní jednání, respektování principu jediného nadřízeného
  • Kvalitní techniku k bezproblémovému výkonu práce
  • Systém podnikových benefitů
  • Mzdu odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta
  • Pozitivní pracovní atmosféru duševně mladého a vysoce motivovaného kolektivu

Místo výkonu práce

  • Bohunická 133/50, Brno - Horní Heršpice

Informace o pozici

Společnost
CENDIS, s.p.
Adresa
Bohunická 133/50, Brno – Horní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

CENDIS, s.p., Václav Henzl