Charita Česká republika

• nejstarší dobročinná organizace s celostátní strukturou
• největší nestátní poskytovatel sociálních a zdravotních služeb
• pořadatel Tříkrálové sbírky, nejrozsáhlejší sbírkové akce v České republice

Jsme nablízku trpícím a pomáháme lidem, kteří si sami neporadí – kvůli nemoci, stáří, hendikepu, dluhové pasti či sociální nouzi. Pomoc poskytujeme bez ohledu na rasu, národnost, náboženství nebo státní a politickou příslušnost. Respektujeme a chráníme práva i důstojnost každého člověka.

V našich 309 místních a 10 arcidiecézních nebo diecézních Charitách pracuje 8 578 zaměstnanců, kteří ročně pomohou 145 886 klientům. V práci nám pomáhá 75 980 dobrovolníků. V průběhu Tříkrálové sbírky 2019 jsme na pomoc potřebným vybrali více než 122 milionů korun. V zahraničí pomáháme v téměř 50 zemích lidem čelícím válečnému konfliktu, přírodní katastrofě nebo složitým podmínkám rozvojových zemí. A díky členství v síti Caritas Internationalis a Caritas Europa máme partnery po celém světě.

Více o nás najdete na www.charita.cz, www.trikralovasbirka.cz a www.svet.charita.cz.

Ústředí Charity sídlí v centru Prahy a má na starost koordinaci i metodickou podporu charitní sítě. Vedle servisní části práce se zaměřuje obzvláště na tzv. advokační činnost v oblasti zdravotních a sociálních služeb, na globální rozvojové vzdělávání v Česku a na humanitární pomoc a rozvojovou spolupráci v zahraničí.

RECEPČNÍ

RECEPČNÍ

MARIANEUM HOTEL A ŠKOLICÍ STŘEDISKO

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici recepční/administrativní pracovník pro objekt v pražských Vinohradech ve vlastnictví Charity Česká republika. Charita Česká republika prostřednictvím vlastních zdrojů z provozu hotelu a školicího střediska Marianeum podporuje projekty pomáhající lidem v tísni, ohrožení a v nouzi v České republice, realizuje humanitární pomoc a rozvojovou spolupráci v řadě světových regionů, koordinuje a realizuje pomoc při katastrofách a živelných pohromách.

Pokud je toto i Vaše cesta a láká Vás být součástí skvělého týmu v jedné z největších neziskových organizací v Česku, pak neváhejte a zašlete nám své CV. Nezapomeňte prosím ani na motivační dopis. Těšíme se na Vás.

Typ úvazku:

  • práce na zkrácený úvazek
  • pracovní doba od 07:00

Náplň práce:

  • práce s rezervačním a recepčním systémem
  • check in, check out hostů
  • vyřizování telefonických hovorů
  • komunikace s klienty, poskytování informací
  • administrativní činnost spojená s provozem hotelové recepce a recepce školicího střediska
  • vedení pokladny, vystavování fakturací
  • občasná příprava snídaní a coffee breaků

Požadavky:

  • SŠ, OŠ s maturitou
  • uživatelská znalost PC
  • zdravotní průkaz
  • spolehlivost, komunikativnost, příjemné vystupování
  • proaktivní klientský přístup
  • komunikační znalost AJ/NJ výhodou
  • zkušenosti z hotelového provozu výhodou

Typ úvazku:

  • částečný úvazek min. 0,50, s nástupem ihned

Délka pracovního poměru:

  • na dobu určitou (1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou)

Co nabízíme:

  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem,
  • mzdu vždy ve výplatním termínu, zaplacené víkendy i svátky
  • příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz J,
  • 5 týdnu dovolené,
  • 2 dny sick days,
  • stravenky v hodnotě 100,- Kč (45% hradí zaměstnavatel),
  • bonusy/prémie
  • vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji),
  • firemní akce/ mimo firemní akce, můžeš získat zkušenosti při spolupráci s ostatními kolegy

Kde bys pracoval/a:

  • přímo v centru Prahy - Vinohrady

Pokud Vás tento inzerát zaujal, pošlete nám svůj životopis v ČJ společně s krátkým motivačním dopisem.

Těšíme se na Vás! :-)

Hotel a školicí středisko Marianeum

Charita Česká republika


Informace o pozici

Společnost
Charita Česká republika
Adresa
Máchova 571/7, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office
Zařazeno: Cestovní ruch a ubytování, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Nezisková organizace

Charita Česká republika, Barbora