Máte rádi přehled, baví vás administrativa?

Víme o pracovní příležitosti, která vás určitě nadchne. Známe firmu, kde se vám bude líbit!

Pro našeho klienta, který působí v oblasti mezd hledame vhodnou osobnost na pozici ASISTENTKY

O čem bude vaše práce?

Společnost nabízí poradenství v oblasti mzdové politiky. Vašim úkolem bude administrativní podpora týmu.

Koho hledáme?

Usměvavou kolegyni či kolegu.

Ideálně s praxí v administrativě

Osobnost, která má vztah ke mzdové problematice nebo pracovovně právní legislativě a chce v tomto oboru dál růst.

S všeobecným přehledem a uživatelskou znalostí excelu

Co nabízíme?

Stabilní zázemí společnosti

Různorodou činnost v administrativě, kdy se rozhodně nebudete nudit

Zkušenost s personalistikou

Kariérní růst.

Je to PŘÍLEŽITOST. Šikovní lidé se tu určitě neztratí a všechny nápady na zlepšení vítáme.

Pokud vás pozice zaujala, neváhejte poslat váš CV. Těšíme se na vás!


Informace o pozici

Společnost
Personální institut, s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 27 000 – 28 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.