Jsme česko-slovenská personální společnost s jednou z největších sítí regionálních zastoupení v rámci České a Slovenské republiky. Patříme mezi nejstarší personálně – poradenské společnosti na území bývalého Československa – naše společnost vznikla již v roce 1991 s prvotním záměrem poskytnout kvalitní služby v oblasti brigádnické výpomoci v jednotlivých regionech. Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Na Slovensku jsme držiteli certifikátu ISO 9001:2000, v České republice se na certifikaci připravujeme.

Samostatná účetní -home office a flexi pracovní doba #kMHCw

Pracovní náplň:

Silná mezinárodní společnost s rodinnou atmosférou hledá novou kolegyni/kolegu s komunikativní angličtinou na pozici samostatné/ho účetní/ho.
Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy VŠ, ale jen v tom případě, že během studia pracoval na obdobné pozici a má prokazatelnou zkušenost s finační závěrkou a zná dobře její celý proces.

Náplň práce:
- příprava a spolupráce na měsíční a roční závěrce
- kompletní zpracování účetní agendy ve spolupráci s ostatními kolegy z finančního oddělení
- spolupráce s auditory a úřady
- tvorba finančních statistik, reportů a analýz


MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha 9, Prosek

Nabízíme:

- 8 hodin týdně Home Office (možnost i více dle dohody)
- dlouhodobou, stabilní, příjemnou a rozmanitou práci
- zázemí silné, mezinárodní společnosti
- velmi přátelské prostředí
- Cafeterie 12.000 Kč/rok
- možnost kariérního postupu
- individuální přístup
- systematické vzdělávání a profesní rozvoj
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 100Kč
- odborné a jazykové kurzy
- příspěvek na důchodové připojištění
- vánoční party
- odměny za dobré výsledky společnosti
- individuální rozvržení pracovní doby (pevné jádro pracovní doby 10,00 - 14,00)

Požadujeme:

- zkušenost s vedením finančního účetnictví
- velmi dobou znalost podvojného účetnictví, související legislativy a účetních standardů
- znalost AJ na komunikativní úrovni (písemná a telefonická komunikace v angličtině s pobočkami ve střední a východní Evropě)
- motivaci k osobnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání
- systematický přístup k svěřeným úkolům
- nástup dle vašich možností, ideálně však ihned
- slušnou znalost Excelu


Informace o pozici

Společnost
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Benefity: Bonusy/prémie, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Finanční analytik, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Zadavatel: Personální agentura

INDEX NOSLUŠ s.r.o., Jan Turek