Jsme personálně poradenská společnost, pozice, které inzerujeme, hledáme pro naše klienty, společnosti české i nadnárodní, od velkých korporací po menší zastoupení i start-upy. Pokud se přesně v této konkrétní pozici nenajdete, neváhejte se na nás obrátit, zda nemáme pozici jinou, kterou tu neinzerujeme. Děkujeme.

BUSINESS ANALYST

Pro našeho klienta, společnost v oblasti rychloobrátkového zboží, hledáme na posílení týmu business analytika (čku).
Pozice na pomezí obchodu a marketingu, jedná se o samostatnou pozici, kdy člověk bude tzv. product owner, vlastník procesu. Firma očekává, že bude fungovat samostatně, aktivně komunikovat s kolegy, kteří jeho práci potřebují, vyměňovat si s nimi informace. Tedy se salesem, marketingem, odd. category managementu. Firma má maticovou strukturu.

Zodpovědnosti:

  • analytika čísel, týkajících se prodejů (bude mít na starosti celý okruh určitého sortimentu), vývoje cen a postavení cen vůči konkurenci (retail). Cílem pozice by mělo být dle získaných čísel vyhodnocovat a navrhovat potřebné změny v cenách, v sortimentu a spoluurčovat krátkodobý i dlouhodobý vývoj v této oblasti ve spol. s příslušnými odděleními. Měl/ a by být schopen / na zadefinovat jak rust, co dělat s cenami, sortimentem na zakladě: dat z Nielsonu, z GFK, z interních dat (vývoj obchodu pro EBIT), analýzy interních čísel mu zajišťuje centrum sdilenych služeb.

    Bude mit k dispozici týdenní data, ta mu řeknou o vývoji na trhu – na základě dat zváží, zda má / nemá smysl do toho či onoho byznysu jít, do jakých akcí na podporu prodeje investovat či zda hnout s cenami, nebo s podmínkami pro jednotlivé prodejní kanály (cílem je profit)

  • analytika proběhlých promoakcí, vyhodnocování efektivity, na základě čísel dávat další doporučení pro akce na podporu prodeje (kudy se vydat, co fungovalo a vypadá, že fungovat ne/bude, slevové akce, podpora určitého sortimentu, změna v podmínkách pro konkrétní kanál, u konkrétního odběratele / řetězce...).

  • bude se spolupodílet na strategiích brandů v prodejních kanálech, v zacílení k zákazníkům, rozvoje kategorií produktů - to vše založeno na analytice čísel a predikci



Co je potřeba:

  • zkušenosti s Excelem až do úrovně kontingenčních tabulek, pokročilých vzorců, souhrnů atd.
  • excelentní schopnost číst data a umět předat, co vypovídají, kolegům tak, aby porozuměli
  • umět z nich vyvodit závěry a doporučení
  • aby vám dělala radost datová analytika, obchodní matematika v návaznosti na marketing; pozice není finančně kontrollerská, nutno znát návaznost na obchod / marketing, prostě business intelligence
  • angličtina na úrovni nejméně B2 - schopnost komunikace v angličtině

Co firma nabídne:

  • zázemí stabilní společnosti s možností odborného růstu, samostatnou a zodpovědnou práci
  • stravenky, týden dovolené navíc, další nepeněžní benefity
  • odměny
  • pracoviště dobře dostupné MHD
  • využití angličtiny
  • slevu na firemní produkty atd.

Pokud Vás pozice zaujala a splňujete podmínky (bez Excelu na úrovni kontingenčních tabulek, určité praxe a znalosti angličtiny to nepůjde), budeme rádi za Vaše zaslané CV. Děkujeme. Adresa pro CV je chlumska at sevenreasons.cz (či využijte tlačítko odpovědět).


Informace o pozici

Společnost
Seven Reasons s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Marketing, Prodej a obchod, Analytik prodeje, Finanční analytik, Marketingový analytik, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura