Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadujeme: SŠ/VŠ - ekonomického směru, znalost problematiky PÚ, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 1 rok, zkušenost se zpracováním účetních dokladů, dobrou znalost práce s PC MS Office (zejména Excel), výhodou znalost nějakého účetního SW, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, komunikativnost, ochotu učit se nové věci.

Vaším hlavním úkolem bude: práce v účetním oddělení, samostatné zpracování účetních dokladů, úzká spolupráce s hlavní účetní, vedení příslušné administrativní agendy.

Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, dobrý kolektiv, nástup ihned. R.č.: 201941


Informace o pozici

Společnost
ADVANCE HR,s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Fakturantka, Odborný asistent, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.