Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadujeme: SŠ/VŠ – ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office, podmínkou znalost nějakého účetního SW, znalost SAP velkou výhodou, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.

Vaším hlavním úkolem bude: práce v účetním oddělení, zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti (zpracování prvotních dokladů, DPH a daňového přiznání, po závěrkové práce apod.), úzká spolupráce s finančním manažerem a vedením společnosti, jednání s úřady a bankou.

Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné pracovní prostředí, pracoviště v centru Prahy, dobrý kolektiv, možnost seberealizace a profesního rozvoje, velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned. R.č.: 201940


Informace o pozici

Společnost
ADVANCE HR,s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 40 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura