Hledám k sobě usměvavou šikovnou technickou asistentku na minimálně 15 a max 30 hod. týdně,

(6 hod/ týdně v čase 7- 18.00 hod. v kterýkoliv pracovní den je nutná přítomnost v kanceláři, zbytek je možné pracovat z domova)

Jsem majitelem malé rodinné firmy a hledám k sobě příjemnou pracovnici/pracovníka s velkou chutí do práce. Vaší pracovní náplní budou administrativně organizační práce, spojené se správou velké budovy s kancelářskými prostory a parkingem u metra Pankrác. Do pracovní náplně patří například jednání s externími společnostmi, zpracovávání a zadávání výběrových řízení , práce s technickou dokumentací ,jednání se zákazníky, zpracovávání tabulek v excelu, příprava podkladů pro účetní, práce s interním programem ...atd.

Práce je pro Vás vhodná, pokud :

  • Máte praxi v administrativě minimálně 5 let
  • Jste schopen/schopna porozumět stavební dokumentaci a orientovat se v ní (na úrovni správce budovy)
  • Jste schopna porozumět funkci technických zařízení budovy,klimatizace, ústřední topení...(na úrovni středoškoláka technického směru)
  • Máte logické uvažování
  • Máte rád(a), když na konci dne je za Vámi vidět velký kus práce
  • Jste schopná/ organizátorka/schopný organizátor a nebojíte se překonávat překážky
  • Dotahujete věci do konce a jste pečlivá/ý.
  • Rád(a) se učíte nové věci.

Nabízíme:

  • smysluplnou pestrou práci u metra Pankrác v malém týmu
  • možnost výběru oblasti práce, která Vás bude bavit
  • NTB a tel. i domů
  • rozumného, zkušeného šéfa
  • férové jednání
  • postupné zapracování
  • preferujeme dlouhodobou spolupráci
  • 200,-Kč/hod. čistého
  • znalost cizích jazyků nepožadujeme

Abychom Vás mohli zařadit do výběrového řízení prosím pošlete nám:

strukturovaný životopis v českém jazyce
průvodní dopis, ve kterém nám prosím odpovězte na níže uvedené otázky:
1.) Co se Vám na naší nabídce líbí?
2.) Jaké je pro Vás nejlepší rozložení pracovní doby a délka pracovního úvazku?
3.) Čím Vám je technika blízká a kdy jste se s ní setkal(a)?
Za Vaše odpovědi předem děkuji. Všem uchazečům odpovím. Vít Horák


Informace o pozici

Společnost
Reality Pankrác, a.s.
Adresa
Na křivině 1371/1, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 34 000 – 38 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Stavebnictví a reality, Asistentka, Facility Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti, jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Reality Pankrác, a.s., Blanka Horáková
603 157 548