We are the world leader in gases, technologies and services for Industry and Health
Being present in 80 countries with approximately 65000 employees we serve more than 3 million customers and patients. Oxygen, nitrogen and hydrogen are essential small molecules for life, matter and energy. They embody Air Liquide’s scientific territory and have been at the core of the company’s activities since its creation in 1902.
Air Liquide Central East Europe (Poland, Czech Republic, Slovakia) operates in three World Business Lines: Large Industries, Industrial Merchant, Healthcare serving over 5000 customers and around 2000 patients.

Office Support

Místo výkonu práce: Praha 5, Jinonice

Profesní požadavky:

  • Středoškolské/vysokoškolské vzdělání, zájemce o dlouhodobější praxi
  • Praxe na obdobné pozici v mezinárodní firmě výhodou
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Proaktivita, systematičnost a ochota učit se novým věcem
  • Týmový hráč

Náplň práce:

  • Administrativa - Administrativní zajištění kanceláře – pošta, recepce,
  • Zajištění chodu kanceláře (objednávky, schůzky apod..),
  • Organizace služebních cest, správa stravenek,
  • Správa operativního leasingu atd..
  • Podpora marketingu – spolupráce na organizaci veletrhů,
  • Podpora aktualizace webových stránek včetně intranetu ALCE,
  • Zajišťování propagačních materiálů a reklamních předmětů,
  • Jednoduché překladatelské služby
  • Podpora personálního oddělení/managera - zajištění agendy nového zaměstnance, zajištění školení,
  • Evidence docházky všech zaměstnanců
  • Kompletace dokumentů a podkladů pro účetní oddělení a odd. pohledávek
  • IT agenda – podpora centrálního helpdesku, správa IT vybavení, agenda nového zaměstnance, nákup PC; příslušenství (pro zaměstnance i prodejní místa)
  • Bezpečnost - podpora Safety managera ALCZ
  • Další individuální projekty z oblasti HR, IT či podpory chodu kanceláře
  • Podpora jednatele a finančního managera
  • Ostatní činnosti, výše neuvedené, dle rozhodnutí finančního managera

Co nabízíme:

  • Práce v mezinárodní společnosti
  • Flexibilní pracovní doba – dle dohody
  • Vstupní zaškolení
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Doba určitá na 1 rok s možností dalšího prodloužení
  • Nástup: možný okamžitě

Pokud mate zájem o tuto pozici, své nabídky práce prosím zasílejte na uvedenou emailovou adresu v kontaktním formuláři, v předmětu zprávy uveďte “office support”.

Zároveň bychom Vás chtěli informovat, že budeme kontaktovat pouze již vybrané kandidáty.

Děkujeme za pochopení.


Informace o pozici

Společnost
Air Liquide CZ, s.r.o.
Adresa
Jinonická 804/80, Praha – Košíře
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 27 200 – 29 600 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Office Manager, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.