Service Delivery Coordinator - Prague

Hledáš změnu? Baví Tě organizovat, plánovat, komunikovat, řešit? Chceš být součástí rychle rostoucí a stabilní společnosti? Přidej se k nám! www.hemmersbach.com

Hemmersbach Czech s.r.o. hledá do svého týmu nového zaměstnance, který by pomáhal poskytovat profesionální podporu našim zákazníkům, denně pracoval s naším ticketovacím systémem, monitoroval správné timelines (SLA) a ticket flow, plánoval práci IT servisních techniků a pomáhal s drobnou administrativou.

Náplň Tvojí práce:

- Poskytovat vzdálenou podporu koncovým zákazníkům, vyřizovat požadavky zákazníků a dávat jim zpětnou vazbu (telefonicky,e-mailem)

- Správně vyhodnotit zákazníkovu situaci, získat potřebné informace k řešení problému

- Monitorovat založené ‘tickety’ v našem systému (od začátku až do zdárného konce)

- Zvládat drobnou administrativu – úzká spolupráce se Service Delivery Managery a týmem IT servisních techniků

Měl(a) bys umět:

- Mluvit plynně česky a dobře anglicky (zaučení bude probíhat s kolegy z ČR, Itálie a Polska)

- Pracovat online

- Komunikovat s různými typy zákazníků (i ve složitých a nečekaných situacích)

Měl(a) bys mít:

- Velmi dobré organizační dovednosti a schopnost umět určit priority

- Přesnost v zadávání dat

- Alespoň částečný zájem o řešení technických problémů (a chuť se učit a zlepšovat)

- Time Management

- Touhu v rámci Hemmerbach růst. "Tato pozice není na doživotí." :-)

- Alespoň základní zkušenosti s ‘Help/Service desk background’

Hemmersbach Ti umí nabídnout:

- zajímavou práci v rychle rostoucí mezinárodní IT společnosti

(budeš-li šikovný, i rychlý kariérní růst)

- pracovní výzvy se zapojením do různých mezinárodních projektů

- přátelský kolektiv (celosvětově máme kolem 4 200 zaměstnanců, v ČR ale teprve rosteme)

- otevřenou komunikaci napříč celou strukturou (všichni si tykáme, oslovujeme se jménem, máme za sebou první společné teambuildingy …’nikdo si u nás na nic nehraje’)

- mentoring program (každý nováček má svého ‘buddyho’)

- prostor pro realizaci nových nápadů a návrhů na zlepšení procesů (jen se nebát)

- 25 dní dovolené, 3 sick days, 1x měsíčně home-office, 100Kč stravenky, Multisport, penzijní připojištění, pracovní vybavení jako telefon a notebook

Zaujala Tě naše nabídka? Tak nám pošli své CV (v českém i anglickém jazyce).

První kontakt bude s naší Talent Mangerkou Nicolettou a HR Managerkou Šárkou.


Informace o pozici

Společnost
Hemmersbach Czech s.r.o.
Adresa
Jeremenkova 763/88, Praha – Podolí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW, Administrativní pracovník, Operátor, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Hemmersbach Czech s.r.o., Nicoletta Panizzon