Fokus Praha již od roku 1990 nabízí komplexní komunitní péči lidem s dlouhodobým duševním onemocněním a jejich blízkým. Sdružujeme psychoterapeuty, socioterapeuty, pracovní terapeuty, psychology, sociální pracovníky a další pracovníky včetně dobrovolníků. Budujeme naše služby dle současných trendů a aktivně se podílíme na změně systému péče o duševní zdraví v ČR.

Pomáháme lidem s problémy v oblasti duševního zdraví najít cestu ke spokojenému, důstojnému a perspektivnímu životu, protože:

• víme, že psychóza či jiné duševní onemocnění může potkat každého.
• věříme, že se z duševní nemoci dá zotavit.

Máte to taky tak? Pak čtěte dál, možná hledáme právě Vás!

Provozní/správce kanceláří a bytů pro Fokus Praha

Hledáme provozáka do dvou center Fokusu Praha (Karlín a Podskalí), kterého baví jezdit po Praze a zajišťovat provoz jak kanceláří, tak bytů ve službě chráněného bydlení.

Co vás čeká

  • Komunikace se zaměstnanci provozního úseku a jejich vedení (především úklidových pracovníků).
  • Správa všech prostor Center v pronájmu a bytů v službě chráněného bydlení, včetně zajištění odečtů elektroměrů, plynoměrů, vodoměrů a vedení jejich evidence, zajištění revize plynových zařízení atd.
  • Správa skladu, nákup a distribuce kancelářských a hygienických potřeb.
  • Přípravné práce pro rekonstrukce, zajištění a realizace oprav ve všech pronajatých prostorách a nákup zařízení a nábytku do nových prostor.
  • Zajištění podkladů pro nově pronajímané prostory – včetně nájemních smluv, elektroměru, plynoměru, vodoměru.
  • Vedení evidence klíčů, telefonních přístrojů a vedení knihy jízd.
  • Provoz, zajištění opravy, údržba a doplnění pohonných hmot služebního vozu.
  • Podpora při organizaci akcí pořádaných Centrem nebo v prostorách Centra.
  • Inventura majetku Centra.
  • Podpora při nákupech vybavení Centra.
  • Zajištění a příprava občerstvení pro akce konané v prostorách Centra.
  • Zajištění a distribuce pošty, vyřizování reklamací a další ad hoc úkoly.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Praktické a pragmatické myšlení.
  • Systematičnost a smysl pro pořádek.
  • Manuální zručnost, schopnost řešit problémy, samostatnost.
  • Zkušenost na obdobné pozici výhodou.

Co vám můžeme nabídnout

  • Práci na hlavní pracovní poměr či IČO.
  • Práci pro organizaci, která se věnuje smysluplné činnosti.
  • Neformální pracovní atmosféru.
  • Flexibilní pracovní dobu a dle domluvy Home office.
  • Dovolená 5 týdnů + 4 sick days.

Náležitosti výběrového řízení:

Životopis a motivační dopis zašlete pomocí tlačítka odpovědět.
K ústnímu pohovoru budou vyzváni pouze vybraní kandidáti.

Nástup možný ihned či dle dohody.


Fokus Praha si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.


Informace o pozici

Společnost
Fokus Praha, z.ú.
Adresa
Nekvasilova 625/2, Praha – Karlín
Vnislavova 48/4, Praha – Vyšehrad
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Řemeslné a manuální práce, Státní a veřejná správa
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Nezisková organizace