Píšeme příběhy značek a obsahem plníme firemní magazíny i sociální sítě. Máme skvělé klienty, výborný tým a respekt na trhu. Mimo jiné pracujeme pro skvělé klienty ŠKODA AUTO, LMC, Volkswagen, Radegast a další známé značky.

On-line specialista (analytik/analytička)

Do analyticko-strategického týmu agentury hledáme samostatného a schopného člověka na pozici specialisty online obsahu / analytika. Tvým úkolem bude dohled nad svěřenými projekty z hlediska monitorování výkonu obsahu a vytváření závěrů a doporučení pro kreativní týmy. Nedílnou součástí je komunikace s klienty, umění vysvětlit a obhájit navrhovaná řešení.

Co tě u nás čeká:

- nastavování, kontrola a vyhodnocování cílů on-line obsahových projektů (blogy, weby, sociální sítě, newslettery), nejčastěji v Google Analytics

- tvorba reportů pro klienty a osobní prezentace a interpretace výsledků

- spolupráce s interními kreativními týmy na zlepšování výkonu projektů - doporučení a závěry k úpravám obsahu, testování a vyhodnocování, pomoc s výběrem vhodných témat na základě dat

- tvorba a vyhodnocování vlastních výzkumů agentury - sestavování dotazníků (Google forms, SurveyMonkey a jiné, sběr odpovědí, vyhodnocování a vyvozování závěrů

- spolupráce na našem výzkumném projektu BoomLab (www.boomlab.cz) - vytváření výstupů pro klienty i pro agenturní týmy z našich vlastních unikátních dat

Co bys měl/a umět:

- alespoň základně se orientovat v Google Analytics, GDS a podobných nástrojích

- mít analytické myšlení, nebát se čísel, umět v nich najít souvislosti a vyvodit závěry

- být aktivní (nečekat, až ti někdo zadá práci, ale aktivně se zajímat a přicházet s návrhy, vytvořit si vlastní workflow systém)

- být ochotná/ochotný učit se nové věci, sledovat trendy a nenechávat si je pro sebe

- příjemně vystupovat, umět prezentovat u klienta i v interních týmech, jasně a srozumitelně komunikovat

Výhodou je:

- orientace v SEO, umění práce s klíčovými slovy

- umět ovládat pokročilé analytické nástroje (př. Hotjar, Qlik)

- mít zkušenost s vytvářením marketingových person

- zkušenosti s výzkumy, sociologií

- zájem o média a marketing

Co ti můžeme nabídnout:

- zázemí nejúspěšnější obsahové agentury s 16letou tradicí v ČR

- rodinné prostředí s příjemnou atmosférou vily se zahradou v pražské Troji

- práci na plný či zkrácený úvazek, možnost částečné práce z domova

- Apple hardware

Práce je vhodná také pro absolventy/studenty posledních ročníků VŠ (preferujeme mediální, sociologické nebo ekonomické zaměření). Preferujeme plný úvazek, ale je možné se domluvit i na zkráceném.


Informace o pozici

Společnost
Boomerang Communication s.r.o.
Adresa
Nad Kazankou 708/37, Praha – Troja
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.