Jsme firma realizující zejména projekty revitalizace firem a interim managementu. Ve středu naší pozornosti je také investiční a vzdělávací činnost. Realizujeme projekty revitalizací firem, rozvoje malých a středních firem, A ZEJMÉNA DOČASNÉ ŘÍZENÍ FIREM FORMOU INTERIM MANAGEMENTU. V rámci našich projektů se specializujeme především na tyto oblasti: řízení firem s cílem zefektivňování provozu, zvyšování výkonnosti obchodních oddělení a prodejních týmů, revitalizace firem, personální audit, nákup a prodej firem. Do svého týmu obchodních parnterů aktuálně hledáme:

INTERIM MANAŽER / KRIZOVÝ MANAŽER

Požadujeme:

- pozice vzhledem k náročnosti a celkovému charakteru práce vyžaduje člověka, který je nadšený pro oblast: a) podnikání, b) exekutivního managementu s prvky interim/krizového managementu, c) mentoringu a d) podnikového poradenství

- manažerská odbornost a prokazatelná praxe s výsledky

- nápaditost, kreativita

- vysoká ochota učit se a nechat se formovat

- obrovská chuť do práce, za kterou jsou vidět výsledky

- zkušenosti z oblasti vrcholového managementu firem či interim/krizového managementu min. 5 let – podmínkou!!!

- morální zásady, etika, charakter

- silná orientace na výsledky, schopnost dotahovat úkoly, "tah na bránu"

- časová přizpůsobivost požadavkům klientů

- ochota cestovat

- vysoká míra komunikačních schopností

- leadership dovednosti

- vstřícný postoj/kladný vztah k lidem

Co bude náplň Vaší práce:

- účast na projektech revitalizací firem, interim managementu, krizového managementu malých a středních firem

- exekutivní manažerské poradenství v řízení firem a projektů

- vedení a mentoring manažerů, podnikatelů a obchodníků, případně dalších profesí

Nabízíme:

- práce na ŽL s provizemi za konzultační den

- vysoce korektní a seriózní přístup

- zajímavá, rozmanitá a někdy dost adrenalinová práce

- vyzkoušené know-how

- dlouhodobé systematické vedení a vzdělávání

- práce s lidmi

- možnost seberealizace a osobního růstu

- kontakt se zajímavými lidmi

- velmi zajímavé finanční ohodnocení závislé na výsledcích Vaší práce


Cílem vedení společnosti je vytvářet takové pracovní podmínky a prostředí, které vybízí k vynikajícím výkonům i výsledkům a k osobní seberealizaci. Spolupracujeme formou obchodního partnerství: "Já podnikatel, Ty podnikatel" se všemi výhodami i riziky, kterou podnikání přináší.

Písemné nabídky zasílejte včetně strukturovaného životopisu s fotografií.

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.


Informace o pozici

Společnost
J.I.P. pro firmy s.r.o.
Adresa
Královéhradecký kraj
Pardubický kraj
Středočeský kraj
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management, Generální ředitel, Jednatel, Obchodní ředitel/manažer, Project Manager, Výkonný ředitel, Provozní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

J.I.P. pro firmy s.r.o., Jiří Jemelka