STARNET, s.r.o. je poskytovatel internetového připojení a chytré digitální televize na vlastní datové síti zasahující do devíti krajů České republiky. Na telekomunikačním trhu působí více než 15 let.

Aktuálně hledáme novou kolegyni nebo nového kolegu na pozici „Administrativní pracovnice - zákaznická péče“.

Rádi komunikujete s lidmi a baví Vás administrativa? Chcete tyto dovednosti rozvíjet a zároveň získat nové zkušenosti v oboru telekomunikací a služeb? Pokud ano, tak neváhejte a pošlete nám Váš životopis.

Co bude náplní Vaší práce?

  • výběr peněžní hotovosti od zákazníků
  • administrativní podpora oddělení fakturace
  • komunikace se zákazníkem e-mail/telefon/osobní
  • informování zákazníka o nabízených službách – prodej služeb


Co od Vás požadujeme?

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • výborné komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
  • pozitivní osobnost a profesionální vystupování
  • trestní bezúhonnost
  • spolehlivost, důkladnost a flexibilitu
  • uživatelskou znalost práce na PC


Co Vám nabízíme?

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • profesionální zaškolení
  • odpovídající mzdové ohodnocení + provize z prodeje
  • zvýhodněné využívání internetových služeb a další benefity
  • zázemí stabilní a stále se rozvíjející české společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

nástup: ihned/dohodou
místo výkonu: České Budějovice


K profesnímu životopisu v elektronické podobě, prosím, vždy přikládejte aktuální fotografii.


Informace o pozici

Společnost
STARNET, s.r.o.
Adresa
Ant. Barcala 1446/26a, České Budějovice – České Budějovice 2
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 18 000 – 19 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Telekomunikace, Administrativní pracovník, Fakturantka, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

STARNET, s.r.o.