Skupina Omnicom Media Group je celosvětovým gigantem v oblasti mediálního trhu. V 72 zemích světa pro ni pracuje 9 600 odborníků.

V ČR je prezentována mediálními agenturami PHD, OMD a Attention!Media. Její součástí jsou i týmy zabývající se marketingovým výzkumem a analýzou dat (OMG Research) nebo contentem (FUSE). Díky tomu jsme schopni nabídnout v oblasti marketingové komunikace opravdu vše – od komunikačních plánů a nastavení strategie, přes efektivní nákup médií a PPC kampaně, až po product placement nebo správu sociálních sítí.

A daří se nám to, jsme držiteli několika významných ocenění.

Více o nás na Proudly.cz nebo Omnicommediagroup.cz.

ONLINE / RTB SPECIALIST

Co budeš u nás dělat?

Spravovat RTB kampaně svěřených klientů v systémech Adform a DoubleClick. Je to jak o vytváření strategií a hledání cest, jak dosáhnout nastavených cílů, tak o každodenních analýzách, přehledech, reportech, bez kterých to prostě nejde. Naši klienti jsou TOP a projekty jsou zajímavé a velké, určitě Tě budou bavit.

Budeš také trochu přičichávat k dalším oblastem online marketingu (Social, PPC a další), abys měl/a kompletní přehled a nehroutil/a se při otázkách klientů, kteří občas zabrousí i mimo tvou specializaci.

Hrát si s Google Analytics a dalšími externími či interními nástroji pro analytiku a vyhodnocování kampaní.

Nasávat novinky z mediálního trhu. Budeš moci využívat interních a externích školení, získávat best practices z globální sítě Omnicom Media Group nebo se účastnit nejrůznějších konferencí, workshopů či webinářů.

Prostě budeš řádný/á člen/ka týmu agentury OMD (součást skupiny Omnicom), pro kterou tuto pozici obsazujeme, a dostaneš hodně příležitostí se přesvědčit, že tahle práce a tihle lidi jsou srdcovka.

Začít můžeš ihned.

Co bys měl/a umět?

Měl/a bys mít alespoň půlroční praktickou zkušenost s online marketingem, ideálně se zmíněnými systémy Adform a Doubleclick. Pokud s nimi aktuálně nepracuješ, ale zvládáš ostatní systémy jako Google Ads, Sklik nebo Facebook Business Manager, chceme Tě taky!

Především by ti to mělo myslet analyticky a logicky (budeme testovat).

Používáme hodně nástrojů, ale nezvládneme to bez Excelu, ten musíš znát (na standardní VŠ úrovni).

Náš byznys je postavený na češtině, to je „must“. Ale neobejdeme se ani bez angličtiny, kterou používáme při komunikaci s našimi klienty nebo naší centrálou, případně do prezentací.

Co za to?

Žádná nuda a rutina. Budeš se podílet na projektech pro velké klienty, jejichž výrobky dost možná sám/a používáš.

Hezké a neformální kanceláře, do které to budeš mít z metra jenom minutu. V kuchyňkách si můžeš ohřát jídlo, udělat si kávu, horkou čokoládu anebo třeba toast. Čekají na Tebe i vychlazené džusy, nealko pivo a čerstvé ovoce.

Dva týdny celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – takže když státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend :-)

Taky vzděláváme, jezdíme na teambuildingy, rozdáváme stravenky, přispíváme na lítačku, platíme soukromé hovory, o notebooku nemluvě. Občas společně posnídáme nebo oslavíme narozeniny.

Pro lepší představu o našem firemním životě se podívej na proudly.cz a na náš Facebookový nebo Instagramový profil (hledej OMD Czech i OmnicomMediaGroup.cz – OMD patří totiž do skupiny OMG / Omnicom Media Group).

Líbíme se ti? Ozvi se nám prostřednictvím tohoto portálu a přilož CV/odkaz na LinkedIn.


Informace o pozici

Společnost
Omnicom Media Group, s.r.o.
Adresa
Lomnického 1705/9, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Konzultant v médiích, reklamě, PR, Marketingová komunikace, Marketingový analytik, Media Planner, Specialista marketingu, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: vozíčkáři.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.