Hledáme nové tváře do našeho týmu!
Chcete pracovat v dobrém kolektivu stabilní české firmy, která již 25 let pomáhá lidem a firmám najít řešení, která jim díky moderním technologiím usnadní život?
Přidejte s k nám!
Pokud Vás zaujalo pracovat na jiné pozici než právě nabízíme, ozvěte se nám!

Sales manager v oblasti IT - česká firma

Co Vás čeká?

  • Budete hledat nové a rozvíjet stávající obchodní příležitosti
  • Zjistíte požadavky klienta a navrhnete řešení pro týmovou komunikaci, řešení pro komunikaci v krizových situacích
  • Zapojíme Vás i do rozvoje marketingových aktivit
  • Budete koordinátorem obchodních zakázek a souvisejících projektů

Co nabízíme?

  • I přes situaci, že nemůžeme cestovat, můžete u nás pracovat z přátelského open office s možností práce i z domu
  • V práci se potkáte s fajn lidmi, jako jste vy a můžeme si dát společné ranní kafíčko
  • Seznámíme Vás a naučíme používat moderní technologie
  • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna
  • Plovoucí pracovní doba – běžně se v práci se potkáváme v čase 9 -15 hod.
  • Vícesložkové mzdové ohodnocení: fixní složka, výkonová složka a osobní ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity: příspěvek na vzdělávání, sportovní aktivity, pojištění, dovolenou
  • Firemní notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely
  • Během roku si jdeme společně zasportovat nebo posedět (letos snad půjdeme)

Co očekáváme?

  • Hledáme šikovného člověka se střední školou, nejlépe technického či obchodního zaměření
  • Zkušenosti v komunikaci a zjišťování potřeb u klienta – minimálně 2 roky
  • Znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni slovem i písmem (B2) (komunikujeme s dodavateli přes videokonference a emailem)
  • Aktivního řidiče (průkaz sk. B) – až to bude možné, rozjedete se
  • Člověka, který má chuť se dále učit a rozvíjet

Těšíme se na:

  • Pozitivně naladěného člověka – tato práce je práce s lidmi, o lidech a pro lidi
  • Člověka, za kterým jsou vidět výsledky práce
  • Člověka, který je zaměřený na plnění obchodních plánů a cílů
  • Kolegu či kolegyni s příjemným vystupováním, se schopností samostatného nalézání řešení, vlastní iniciativou a aktivitou

Nástup možný ihned.

Rádi o Vás uslyšíme! Čteme všechny životopisy a všem odpovíme. Napište nám.


Informace o pozici

Společnost
JOYCE ČR, s.r.o.
Adresa
Venhudova 749/6, Brno – Husovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Telekomunikace, Account Manager, Obchodní zástupce
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel