Ott Ventures je součástí nadnárodní family office působící v Francii, Německu, Rusku a ČR. Realizujeme realitní development, hotelový byznys, IT startupy a venture investice.

Do našeho týmu hledáme pro pražskou centrálu kolegyni/kolegu na pozici HR administrace pro pomoc s organizací HR docházek, smluv, likvidaci faktur, řešení datových schránek apod.

Co vás čeká

  • komunikace s našimi partnery,
  • řešení mzdové agendy pro předání mzdové účetní
  • zavádění příchozích faktur do systému
  • podpora účtárny - agenda pokladní knihy, párování dokladů apod.
  • psaní dopisů, řešení agendy datových schránek

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • angličtina a čeština slovem i písmem
  • základní právní povědomí o struktuře dokumentů
  • mzdová probleatika
  • účetní povědomí
  • komunikativnost
  • organizační dovednosti
  • znalost HR problematiky

Výhodou bude, pokud budete umět

  • francouzština, ruština
  • zkušenost více než 5 let na obdobné pozici
  • práce se systémem Pohoda

Co vám můžeme nabídnout

zázemí silné investiční společnosti
5 týdnů dovolené
školení
reprezentativní kancelář v Praze


Informace o pozici

Společnost
Ott Ventures s.r.o.
Adresa
Husova 240/5, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Ott Ventures s.r.o., David Stybr
773 797 644